L'entrenador del Barça, Josep Guardiola, ha signat la seva renovació aquest dimecres al migdia per una sola temporada. El club havia ofert al bagenc un contracte de dos anys amb un d'opcional però finalment les negociacions no han arribat a bon port. Amb la signatura s'ha complert el compromís verbal de Guardiola que va fer efectiu el passat 20 de gener després que la seva renovació esdevingués un clamor social. Juntament amb Guardiola ha renovat, també per un any, el seu ajudant Tito Vilanova.
Serà la tercera temporada del bagenc com a entrenador del Barça. En les dues primeres Guardiola ha aconseguit un espectacular balanç de set títols. Es tracta de dues lligues, una Champions, una Copa, un Mundial de Clubs, una Supercopa d'Espanya i una Supercopa d'Europa.
- Més informació al web del Futbol Club Barcelona
ARA A PORTADA
-
Política Catalunya entoma escèptica i resignada l'ajornament del finançament per seduir el PP Ferran Casas i Manresa | Lluís Girona Boffi
-
Societat El govern espanyol ja va advertir Educació sobre l'excés d'alumnes exclosos a les PISA Gerard Mira
-
Societat El TSJC aplica el 25% de castellà a una escola després de l'aval europeu Lluís Girona Boffi
-
Publicat el
14 de juliol de 2010 a
les 14:30
Et pot interessar
-
Esports
Laporta pateix una arrítmia i no viatja a Anglaterra amb el Barça
-
Esports
Pogačar guanya amb absoluta autoritat el Tour que va sortir de Catalunya
-
Esports
La Roja i la «prioridad nacional»
-
Esports
Adeyemi arriba amb la lliçó apresa: «Catalunya és diferent d'Espanya»
-
Esports
El Barça fitxa Karim Adeyemi, un nou soldat per a Hansi Flick
-
Esports
Resignificar Espanya? Abandoneu tota esperança
