L'entrenador del Barça, Josep Guardiola, ha signat la seva renovació aquest dimecres al migdia per una sola temporada. El club havia ofert al bagenc un contracte de dos anys amb un d'opcional però finalment les negociacions no han arribat a bon port. Amb la signatura s'ha complert el compromís verbal de Guardiola que va fer efectiu el passat 20 de gener després que la seva renovació esdevingués un clamor social. Juntament amb Guardiola ha renovat, també per un any, el seu ajudant Tito Vilanova.
Serà la tercera temporada del bagenc com a entrenador del Barça. En les dues primeres Guardiola ha aconseguit un espectacular balanç de set títols. Es tracta de dues lligues, una Champions, una Copa, un Mundial de Clubs, una Supercopa d'Espanya i una Supercopa d'Europa.
- Més informació al web del Futbol Club Barcelona
ARA A PORTADA
-
-
Parlon i Trapero, al punt de mira per la resposta dels Mossos a la vaga per Palestina Lluís Girona Boffi
-
La UAB es regira contra l’agitador ultra Vito Quiles: «S’ha de confrontar la propaganda d’extrema dreta» Pau Espí
-
Qui és Vito Quiles, l'agitador d'extrema dreta «amic» de Rufián que busca brega a la UAB Marc Orts i Cussó | Víctor Rodrigo
-
Publicat el 14 de juliol de 2010 a les 14:30
Et pot interessar
-
Esports Íñigo Martínez defensa obertament la independència de Catalunya: «Ha de ser lliure per governar el seu territori»
-
Esports Més llenya al foc del nou Spotify Camp Nou: Limak va ser la constructora amb menys nota de l'equip tècnic
-
Esports El Barça publica imatges inèdites i emotives de l'Spotify Camp Nou
-
Esports «Hi ha gent que no sap que el seu avi ha jugat al Barça»
-
Esports El Barça encén l'espanyolisme amb una publicació pel 12-O
-
Esports Un futbolista de la Lliga, imputat per agressió sexual amb violència