Ilaix Moriba no jugarà amb Espanya. El jugador del Barça, de 18 anys, ha escollit competir amb Guinea, tal com ha avançat el diari AS. El migcampista ha comunicat a la Federació de Guinea i podria ser convocat en l'aturada de seleccions del proper setembre, on s'enfrontaria al Marroc i Guinea Bissau.
El futbolista havia competit amb Espanya en les categories inferiors i, pel seu potencial, s'esperava que s'hi quedés. Així, l'elecció ha sorprès ja que ha optat per una selecció amb una capacitat competitiva molt inferior.
Al mateix temps, Ilaix continua protagonitzant un serial sobre el seu futur. Amb només un any de contracte per davant amb el Barça, les seves pretensions econòmiques es troben fora de l'abast del club blaugrana. De moment ha estat apartat de l'equip i podria passar un any en blanc per poder marxar sense cost la temporada que ve.
- Ilaix Moriba, en un partit amb el Barça | Europa Press -
- | Europa Press
ARA A PORTADA
Publicat el
21 d’agost de 2021 a
les 22:14
Actualitzat el
21 d’agost de 2021 a les
22:15
Et pot interessar
-
Esports
Mor Eduard Portela, el català que va modernitzar el bàsquet a l'Estat
-
Esports
El Barça presenta candidatura per acollir la final de la Champions 2029 al Camp Nou
-
Esports
«Ens veiem als jutjats»: el Barça es querellarà contra el Madrid i Florentino
-
Esports
El Barça de Flick afrontarà una tercera temporada clau
-
Esports
Florentino és mortal
-
Esports
El Reial Madrid exigeix a la UEFA que retiri títols del Barça pel cas Negreira
