El cas Neymar segueix portant cua i el president del FC Barcelona, Josep Maria Bartomeu, així com l'expresident Sandro Rosell i el club, han passat a tenir condició d'acusat, des d'aquesta nit, i segons ha pogut saber el programa El club de la mitjanit de Catalunya Ràdio. Fins al moment, constaven com a imputats per presumpte delicte fiscal en el fitxatge del jugador brasiler.
Segons informa el web Esports3, el jutge instructor ha donat l'ordre d'obertura de judici oral. La investigació va ser derivada des de l'Audiència Nacional a la de Barcelona, que ha estat qui l'ha donat per bona i ha ordenat la realització del judici. Ara, la defensa té vint dies per presentar al·legacions i, un cop entregades, el jutge decidirà la data del judici.
Josep M. Bartomeu, acusat per presumpte delicte fiscal pel cas Neymar
El president del FC Barcelona tenia condició d'imputat | El jutge instructor fa un pas més i ordena l'obertura d'un judici oral |Â La defensa té vint dies per presentar al·legacions
ARA A PORTADA
-
-
-
Sánchez es compromet a complir tots els acords amb Junts després de les amenaces de trencament Oriol March
-
Illa rebaixa la tensió amb Hisenda pel finançament i defensa Montero: «És un gran actiu» Bernat Surroca Albet
-
Elisenda Alamany es postula per a l'alcaldia amb la recepta perquè «Barcelona no mori d'èxit» Lluís Girona Boffi
Publicat el 14 de setembre de 2015 a les 22:20
Et pot interessar
-
Esports El Reial Madrid prohibeix l'entrada de banderes de Palestina al Bernabéu
-
Esports Un exjugador del Barça es retira als 31 anys per culpa de les lesions
-
Esports El Barça lluirà una samarreta especial el pròxim Clàssic amb un nou artista a la publicitat
-
Esports Flick castiga Raphinha per arribar tard a la sessió prèvia al Barça-València
-
Esports Per què el Barça encara ha de jugar fora del nou Spotify Camp Nou?
-
Esports La Vuelta atura l’última etapa per les protestes propalestines