El cas Neymar segueix portant cua i el president del FC Barcelona, Josep Maria Bartomeu, així com l'expresident Sandro Rosell i el club, han passat a tenir condició d'acusat, des d'aquesta nit, i segons ha pogut saber el programa El club de la mitjanit de Catalunya Ràdio. Fins al moment, constaven com a imputats per presumpte delicte fiscal en el fitxatge del jugador brasiler.
Segons informa el web Esports3, el jutge instructor ha donat l'ordre d'obertura de judici oral. La investigació va ser derivada des de l'Audiència Nacional a la de Barcelona, que ha estat qui l'ha donat per bona i ha ordenat la realització del judici. Ara, la defensa té vint dies per presentar al·legacions i, un cop entregades, el jutge decidirà la data del judici.
Josep M. Bartomeu, acusat per presumpte delicte fiscal pel cas Neymar
El president del FC Barcelona tenia condició d'imputat | El jutge instructor fa un pas més i ordena l'obertura d'un judici oral |Â La defensa té vint dies per presentar al·legacions
ARA A PORTADA
-
El somni de ser un partit «catch-all»: realment funciona l'intent de pescar a dreta i esquerra? Lluís Girona Boffi
-
Els Mossos han identificat o denunciat 76 mestres per les vagues malgrat l'absència de violència Gerard Mira
-
-
Aquelarre orriolista de pagament a Ripoll: així funciona el braç mediàtic de l'extrema dreta Arnau Urgell i Vidal
-
Publicat el
14 de setembre de 2015 a
les 22:20
Et pot interessar
-
Esports
Doble repte per al Barça: guanyar la Lliga per primer cop en un clàssic i incendiar encara més Madrid
-
Esports
El Reial Madrid limita la sanció a Valverde i Tchouaméni a una multa
-
Esports
El Reial Madrid obre expedients disciplinaris a Valverde i Tchouaméni després de la baralla
-
Esports
Valverde acaba a l'hospital després d'una baralla amb Tchouaméni al vestidor del Reial Madrid
-
Esports
La pesta porcina retalla 16 quilòmetres de la segona etapa del Tour
-
Esports
Piqué, inhabilitat durant dos mesos per la seva conducta amb l’àrbitre en l’Andorra-Albacete
