[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=v_pbB4F8kvQ[/youtube]
Kilian Jornet buscarà aquest diumenge la seva cinquena victòria a la Giir di Mont, que es disputa a la localitat italiana de Premana. Jornet, que feia dos anys que no la corria, en va guanyar quatre edicions consecutives des del 2008 al 2011. Anteriorment, el 2007, va ser segon en la seva primera participació a la prova de la Llombardia de 23 quilòmetres i 2.400 metres de desnivell positiu i que enguany puntua per al circuit de la Skyrunner Italy Series.
El principal rival de Jornet serà Ionut Zinca, que la setmana passada va ser segon a la Dolomites Skyrace, per darrera del català. Tòfol Castanyer, guanyador del 2012 i el segon classificat del 2013, també forma part dels favorits mentre que caldrà estar molt atents al marroquí establert a Andalusia, Zaid Ait Malek. En dones, no hi serà Silvia Sérafini, guanyadora de l'any passat, i es preveu un duel entre Emelie Forsberg i Emanuela Brizio.
ARA A PORTADA
-
Societat El segon decret d’habitatge obligarà els propietaris a indemnitzar els llogaters si no els renoven el contracte Neus Climent / Agències
-
Societat La lletra petita del decret d’habitatge: el límit del 70% a les compres dels fons voltor Neus Climent / Agències
-
-
Política Rufián contradiu Junqueras i no garanteix el suport d'ERC als decrets d'habitatge Oriol March
-
Societat Un centenar de persones acampen a plaça Catalunya per reclamar el dret a l’habitatge Pau Espí Solé
Publicat el
23 de juliol de 2014 a
les 16:58
Et pot interessar
-
Esports
Manel del Río deixa de ser el director general del Barça
-
Esports
El porter «Pichu» Cuéllar, hospitalitzat després de caure una estructura a la ciutat esportiva del Mallorca
-
Esports
Florentino Pérez, citat al jutjat per la querella del Barça per calúmnies
-
Esports
L’Atlético de Ceuta, el club que va néixer arran de la independència del Marroc
-
Esports
Mor Ida Amelie Robsahm, corredora de muntanya d'elit, després de caure per un barranc de 10 metres
-
Esports
Un menor marroquí travessa l'estret de Gibraltar des de Ceuta amagat als baixos de l'autobús del Reial Valladolid
