Kilian Jornet continua completant el que, probablement, és la millor temporada de la seva carrera en modalitat curses de muntanya. L'atleta de la Cerdanya s'ha imposat al quilòmetre vertical de The Rut que s'ha disputat a l'estat nord-americà de Montana. Un triomf que l'entra de ple a la Copa del Món de l'especialitat la vigília de disputar-se la darrera i definitiva prova en modalitat ultratrail.
La prova nord-americana proposava superar un desnivell de 1.000 metres en quatre quilòmetres. Jornet ha guanyat amb un temps de 46 minuts i 15 segons. Ben aprop s'ha classificat Rickey Gates (46:26) mentre que el japonès Toru Miyahara ha tancat el podi amb 50:28. Els andorrans Ferran Teixidó (51:43) i Òscar Casal (52:31) han estat quart i cinquè, respectivament. En categoria femenina la victòria ha estat per Stephanie Jimenez (1:02:13) per davant de Michela Adrian (1:06:03) i Sara Wagner (1:06:53).
Aquest dissabte Kilian Jornet es jugarà guanyar la seva quarta Copa del Món d'Ultratrails, la tercera consecutiva. Malgrat que el líder de la general és Manuel Merillas, el seu principal rival és Sage Canaday. Una victòria demà li asseguraria el títol que se sumaria a l'assolit en categoria skyrace, el setè de la seva carrera.
Kilian Jornet guanya el km vertical de The Rut
Esports
La victòria a Montana el permet entrar de ple a la lluita per la Copa del Món de l'especialitat
ARA A PORTADA
-
-
Política Socis i oposició aprofiten el caos de Rodalies per l'eclipsi per carregar contra el Govern Gerard Mira
-
Societat L'allau de passatgers per l'eclipsi i el reforç insuficient tornen a qüestionar Rodalies Gerard Mira
-
Terra Nou rècord d'un estiu històric: Catalunya supera el màxim de dies per sobre 40 graus Arnau Urgell i Vidal
Publicat el
12 de setembre de 2014 a
les 17:43
Et pot interessar
-
Esports
La Supercopa d'Espanya escull nou país
-
Esports
Xavi Hernández, nou seleccionador dels Països Baixos
-
Esports
Messi deixa entreveure que es retira i s'acomiada del seu pare: «No sé com seguir sense tu»
-
Esports
Araujo deixa el Barça i marxa cedit al Liverpool
-
Esports
Mor el pare de Leo Messi als 68 anys
-
Esports
Guardiola confessa per què va deixar d'entrenar: «No trobo a faltar el futbol»
