La febre Guardiola s'escampa per Alemanya fins a límits insospitats. Després de tot el ressò mediàtic i les opinions favorables al fitxatge del tècnic de Santpedor (el Bages) pel Bayern de Munic, hi ha qui ha volgut anar més enllà. Aquest divendres al matí dos periodistes alemanys han entrat al camp de futbol municipal, que duu el nom de l'exentrenador del Barça, per fer-hi un reportatge. Això sí, ho han fet sense permís envaint un equipament municipal.
Diversos veïns han alertat la policia municipal de la seva presència al camp de futbol en una hora on la instal·lació roman tancada. Els agents s'han desplaçat fins al camp i han fet abandonar el recinte als periodistes.
Santpedor ha tornat a la primera línia informativa després del fitxatge de Guardiola pel Bayern de Munic. Així mitjans com La Sexta, Cuatro o Xarxa Ràdio han mostrat interès per veure com s'ha viscut la notícia a la vila bagenca.
La febre Guardiola arriba a Santpedor
Fan fora dos periodistes alemanys del camp de futbol per entrar-hi sense permís
ARA A PORTADA
Publicat el
18 de gener de 2013 a
les 18:02
Et pot interessar
-
Esports
Així ha mort la Superlliga, el gran fracàs de Florentino Pérez
-
Esports
Ronald Araujo parla de la depressió: «Ens trucaven a casa per desitjar la mort de les filles»
-
Esports
Així serà l'estadi més gran del món: 140.000 espectadors
-
Esports
«A Catalunya ni s'ensenya, ni s'explica, ni s'inverteix en els esports d'hivern»
-
Esports
Un plebiscit al Barça
-
Esports
Llums i ombres del mandat de Joan Laporta
