La velocista de l'Avinent Manresa Loles Vives s'ha proclamat, aquest dimecres, 27 de març, campiona del món en 60 metres llisos en la seva categoria W60, que inclou dones de més de seixanta anys. Ho ha fet en el transcurs dels Campionats del Món Màster d'atletisme en pista coberta, que s'estan disputant a la ciutat polonesa de Torun.
L'atleta manresana va aconseguir aturar el cronòmetre en un temps de 8,99 segons, quedant per davant de l'holandesa Tilly Jacobs (segona classificada) i de l'anglesa Jane Horder (tercera). Com a comparació, el rècord del món femení en categoria absoluta el té des del 1993 la russa Irina Privalova en 6,99 segons
A banda d'aquesta victòria, Vives va pujar, dimarts, el segon esglaó del podi en la final del concurs de salt de llargada.
ARA A PORTADA
-
Internacional De la taca ultra a Alemanya a les «midterm» de Trump: cinc punts calents al món per tancar l'any Pep Martí i Vallverdú
-
Societat «Els governs seran cada vegada més gestors de tragèdies» Pep Martí i Vallverdú | Arnau Urgell i Vidal
-
-
Societat «Les elits encara pensen que la recerca és finançament, quan és talent i regulació» Pep Martí i Vallverdú
-
Economia «El que volem veure és el pla d'infraestructures que prepara el Govern» Pep Martí i Vallverdú
Publicat el
27 de març de 2019 a
les 20:46
Et pot interessar
-
Esports
Un excapità de l’Espanyol confessa la seva addicció a les drogues: «És per tota la vida»
-
Esports
Pogačar abandona la Vuelta per una caiguda en la vuitena etapa
-
Esports
El calendari del Barça a la Champions: debut contra el Feyenoord amb el PSG a l'horitzó
-
Esports
Detenen dos jugadors del planter del Mallorca per gravar relacions sexuals amb una menor
-
Esports
Cubarsí se solidaritza amb el menor agredit per la policia espanyola: «No pot tornar a passar»
-
Esports
Triomf solvent del Barça en un partit farcit de reivindicació independentista
