El Club Joventut de Badalona, tal i com havia fet el Futbol Club Barcelona aquest matí, ha expressat el seu compromís amb el català arran de l'objectiu del ministre Wert de deixar la immersió lingüístic en paper mullat.
En aquest sentit la Penya ha emès un comunicat en el qual manté la ferma defensa del sistema d'immersió i ha recordat que el club també contribueix a una Catalunya "com un sol poble", amb independència de l’origen de les persones. Pel Joventut la proposta de Wert posa en perill els valors d'un país i una ciutat oberta, tolerant i acollidora.
També el Club Bàsquet Manresa s'ha sumat al clam a favor de la immersió i contra la proposta del Ministeri espanyol de Cultura.
La Penya i el Bàsquet Manresa se sumen al clam per la immersió
"Catalunya és un sol poble" recorda el club de Badalona
ARA A PORTADA
Publicat el
05 de desembre de 2012 a
les 18:42
Et pot interessar
-
Esports
El pare de Messi té un problema de salut i «evoluciona favorablement»
-
Esports
El Barça exigeix a la Lliga, la Federació i els àrbitres actuar davant les declaracions de Florentino Pérez
-
Esports
La febre dels cromos del Mundial arriba als quioscos de Barcelona: «La gent s’endú les caixes senceres»
-
Esports
Torna l'analista M. Rajoy: «El que realment importa és marcar més gols que el rival»
-
Esports
Espanya s'estavella contra Cap Verd en el debut al Mundial
-
Esports
Loughinisland 1994: una matança «mundial»
