La selecció espanyola femenina de bàsquet ha aconseguit el major èxit de la seva història en aconseguir aquest dijous la classificació a la final dels Jocs Olímpics de Rio de Janeiro, per la qual cosa, les jugadores del combinat farcit de catalanes s'asseguren una medalla.
En la que també ha estat la seva primera semifinal olímpica, la selecció ha realitzat una magnífica actuació contra Sèrbia (68-54). La final es disputarà aquest dissabte (20.30 hora catalana) contra els Estats Units, que ha superat França aquesta matinada per 86-67.
La selecció femenina de bàsquet passa a la final olímpica
El combinat farcit de catalanes s'enfrontarà als Estats Units a la final
ARA A PORTADA
-
«Si no afecta els interessos financers de la UE, el TJUE no pot qüestionar l'amnistia» Bernat Surroca Albet
-
L'enèsim ajornament de l'oficialitat del català a Europa comença a irritar Espanya Lluís Girona Boffi
-
-
Educació al punt de mira: sindicats, docents i oposició reclamen mesures pel fiasco del procés d'adjudicació Neus Climent
-
Publicat el 18 d’agost de 2016 a les 20:26
Et pot interessar
-
Esports El Barça ajorna el retorn al Camp Nou i trasllada el Gamper al Johan Cruyff
-
Esports Allau de comentaris homòfobs al fill d'un exjugador del Barça
-
Esports Mor Felix Baumgartner, l'home que va saltar des de l'estratosfera, en un accident de parapent
-
Esports «De Rocafonda al món»: el Barça anuncia el 10 de Lamine Yamal
-
Esports Xabi Alonso, en el punt de mira pel seu xalet a Donostia
-
Esports El govern espanyol demana investigar la contractació de persones amb nanisme a la festa de Lamine Yamal