La localitat noruega de Tjugen (Lloin) ha acollit aquest matí la històrica Skaala Uphill, una prova de 8,2 kilòmetres amb una pujada mitjana del 22,5% i un desnivell de 1.819 metres, amb la presència de Laura Orgué. Aquesta era la seva quarta participació i en aquesta ocasió l'atleta de RSM Spain ha aconseguit la segona posició, repetint així la medalla de plata aconseguida en les passades dues edicions. La noruega Karoline Holsen Kyte s'ha imposat clarament amb un temps de 1:22:38, mentre que tan sols 8 segons han atorgat la segona plaça per Orgué (1:27:07) enfront de l'actual campiona, la nord-americana Annie Bersagel (1:27:15.
"Ha estat una segona posició molt disputada amb Annie Bersagel. No hem tingut cap opció . La guanyadora ha fet tota la carrera sola i molt per davant nostre, que anàvem juntes i hem anat alternant les posicions", comentava l'atleta igualadina poc després de finalitzar la carrera.
La propera cita oficial de Laura Orgué serà a principis de setembre, quan es retrobi amb The Rut, una altra de les proves icòniques del trailrunning, a Big Sky (Montana, EUA). L'atleta dcatalana participarà en el Kilòmetre Vertical per intentar repetir la victòria de l'any passat i, sense descans, l'endemà sortirà cap a l'Skyrace de 28 km per millorar el tercer lloc aconseguit.
Laura Orgué torna a endur-se la plata a la mítica Skaala Uphill
Ha aconseguit la segona posició com ja va fer en les dues últimes edicions
ARA A PORTADA
Publicat el 19 d’agost de 2017 a les 18:14
Et pot interessar
-
Esports El Reial Madrid prohibeix l'entrada de banderes de Palestina al Bernabéu
-
Esports Un exjugador del Barça es retira als 31 anys per culpa de les lesions
-
Esports El Barça lluirà una samarreta especial el pròxim Clàssic amb un nou artista a la publicitat
-
Esports Flick castiga Raphinha per arribar tard a la sessió prèvia al Barça-València
-
Esports Per què el Barça encara ha de jugar fora del nou Spotify Camp Nou?
-
Esports La Vuelta atura l’última etapa per les protestes propalestines