L'Enrocada de Tiana reunirà quasi 500 participants
La prova consisteix en una cursa de 16 km i una caminada de 10 km a la serra de Marina
ARA A PORTADA
-
Parlon i Trapero, al punt de mira per la resposta dels Mossos a la vaga per Palestina Lluís Girona Boffi
-
-
-
La UAB es regira contra l’agitador ultra Vito Quiles: «S’ha de confrontar la propaganda d’extrema dreta» Pau Espí
-
Qui és Vito Quiles, l'agitador d'extrema dreta «amic» de Rufián que busca brega a la UAB Marc Orts i Cussó | Víctor Rodrigo
Publicat el 12 de setembre de 2014 a les 18:22
Quasi 500 corredors participaran aquest dissabte a l'Enrocada de Tiana (el Maresme), una cursa organitzada pel col·lectiu Bike Tiana. La prova estrena recorreguts amb dos traçats: un de 13,6 quilòmetres corrent i un de 10 quilòmetres caminant pels corriols de la serra de Marina. La sortida serà aquest dissabte a les 8.30 des de la plaça de l'antic camp de futbol. NacióMuntanya cobrirà la prova amb una completa galeria de fotos.
Et pot interessar
-
Esports Íñigo Martínez defensa obertament la independència de Catalunya: «Ha de ser lliure per governar el seu territori»
-
Esports Més llenya al foc del nou Spotify Camp Nou: Limak va ser la constructora amb menys nota de l'equip tècnic
-
Esports El Barça publica imatges inèdites i emotives de l'Spotify Camp Nou
-
Esports «Hi ha gent que no sap que el seu avi ha jugat al Barça»
-
Esports El Barça encén l'espanyolisme amb una publicació pel 12-O
-
Esports Un futbolista de la Lliga, imputat per agressió sexual amb violència