Lluís Cortés deixarà de ser l'entrenador del Barça femení. El Mundo Deportivo ha avançat que el tècnic ha comunicat la seva dimissió a la plantilla abans de l'inici de l'últim partit de lliga d'aquest diumenge contra l'Eibar. La decisió arriba després que les jugadores demanessin el relleu del tècnic al club.
La dimissió es produeix al final d'una temporada històrica en què l'equip ha guanyat lliga, copa i, per primera vegada, la Lliga de Campions. La trajectòria a la lliga ha estat gairebé immaculada i l'equip acabarà la temporada amb 99 punts, 33 partits guanyats i només una derrota.
L'èxit esportiu no ha evitat la voluntat d'un canvi al vestidor. La plantilla va transmetre a la directiva de Joan Laporta la voluntat de buscar un relleu a Cortés per la intensitat de les dues temporades sota la direcció del tècnic.
L'entrenador del Barça femení dimiteix després que les jugadores demanessin el seu relleu
Cortés ha comunicat el seu adeu a la plantilla abans de l'últim partit de la temporada
- Lluís Cortés, en un partit -
- FCB
ARA A PORTADA
Publicat el 27 de juny de 2021 a les 09:58
Et pot interessar
-
Esports
Laporta declara pel cas Negreira i diu que el Barça guanyava sense ajuda arbitral
-
Esports
Ferran Torres comparteix la seva teràpia psicològica: «Veig el terapeuta cada setmana»
-
Esports
El Barça debutarà a la Copa del Rei a Castella - la Manxa amb un duel inèdit
-
Esports
Sabates jueves, bombes aliades i creus gammades nazis: així era l’Eintracht durant el Tercer Reich
-
Esports
Mor Enzo Badenes, pilot valencià de 17 anys, en un accident durant un entrenament
-
Esports
Carlos Grangel, creador de la mascota del Barça: «Volem fer una pel·lícula de la CAT»
