Les Senyores de l'Hoquei han fet història. Les jugadores han assolit una medalla de bronze que té més regust a or que a una altra cosa. Des divendres i fins aquets diumenge, el Matadepera 88, més conegut com les Senyores de l'Hoquei, ha disputat el Campionat d'Espanya de 1a Femení d'Hockey Sala a Gijón.
Divendres van debutar contra el Xaloc i ho van fer amb una àmplia victòria (11 a 2). Davant del R.S. Tennis van repetir triomf (5-2) i van assolir el passi a les semifinals. En el tercer partit, Valdeluz, 4-Senyores-Matadepera 88 HC, 2.
En la semifinal contra el Club de Campo no hi va haver color i les de Madrid es van imposar clarament per 11 a 1. Tocava lluitar avui pel bronze contra el Sardinero, i ho han fet com a unes grans campiones, guanyant per 3 a 2 i penjant-se el bronze.
En aquest campionat participen 8 equips dividits en dos grups. Al Grup A juga Club de Campo, vigent campió, CH Sardinero, Universidad de Sevilla i RGC Covadonga; al B SPV, MATADEPERA’88, RS Tenis i Xaloc.
Les Senyores són Marina Camprubí, Montse Dinarès, Alejandra Dinucci, Anna Gómez, Marta Grandía, Mireia Hernández, Ivet Imbers, Marta Múñoz, Sílvia Múñoz, Ivet Puig i Sandra Safont.
Les Senyores de l'Hoquei, bronze històric
El Matadepera88 guanya 3-2 el partit pel tercer i quart lloc
ARA A PORTADA
-
-
El Govern veu «compatible» negociar els pressupostos mentre s'avança en els acords d'investidura Redacció
-
El PP s'enfanga amb el veto a les festes islàmiques a Múrcia i la Moncloa obre una investigació Bernat Surroca Albet
-
Barcelona investigarà centenars d'empreses de pisos turístics a la cerca d'impostos pendents David Cobo
-
Catalunya afronta la segona onada de calor: quan i on s'assoliran temperatures extremes? Arnau Urgell i Vidal
Publicat el 16 de febrer de 2014 a les 18:08
Et pot interessar
-
Esports El Barça suma 10 jugadors nominats a la Pilota d'Or
-
Esports El Barça retira temporalment la capitania a Ter Stegen
-
Esports El nou repte extrem de Kilian Jornet: en què consisteix l'States of Elevation?
-
Esports Polèmica al futbol popular: l'Europa juga d'amagat un amistós contra un club de l'Aràbia Saudita
-
Esports El Barça i l'Ajuntament acorden obrir el Camp Nou per fases
-
Esports Ter Stegen declara la guerra al Barça: no firma l'informe mèdic i el club li obre un expedient disciplinari