El RCD Espanyol ha confirmat el seu retorn a la Lliga Santander tot just deu mesos després del descens a Segona gràcies a l'empat aconseguit aquest dissabte davant el Reial Saragossa (0-0), a falta de quatre jornades per finalitzar el campionat.
L'equip de Vicente Moreno ha estat el clar dominador de la categoria i ha fet bons tots els pronòstics que el catalogaven com el gran favorit per ascendir a Primera. Aquest dissabte, després d'empatar a La Romareda i amb l'ensopegada de l'Almeria, l'Espanyol ha aconseguit 12 punts d'avantatge -més el golaverage a favor- sobre els andalusos, quan en queden 12 per disputar.
Els blanc i blaus no han necessitat el seu pitxitxi, Raúl de Tomás, que no ha jugat per haver donat positiu en coronavirus però ha estat una de les claus de la temporada. L'ex del Rayo és el màxim golejador de la categoria amb 22 dianes.
El xiulet final ha estat una explosió de felicitat per als catalans, que han acumulat 16 jornades sense perdre i set victòries en els nou últims partits, xifres d'un equip campió que han tingut premi a falta gairebé un mes per finalitzar la Lliga.
- L'Espanyol, celebrant l'ascens -
- Europa Press
ARA A PORTADA
-
Societat Itàlia compleix l'amenaça i tanca l'espai Schengen amb Espanya per la crisi de Ceuta Gerard Mira
-
Societat Més de la meitat dels migrants que han entrat a Ceuta ja han estat retornats al Marroc Marc Orts i Cussó
-
Política Sánchez usarà «tots els recursos» de l'Estat per evitar una nova «violació de la integritat territorial» Natàlia Pinyol
-
Política Illa es compromet a tenir una mobilitat i una educació «excel·lents» en breu Ferran Casas i Manresa
-
Acció El Govern vol passar en cinc anys del 50 al 100% d'urbanitzacions amb tallafocs Arnau Urgell i Vidal | Ferran Casas i Manresa
Publicat el
08 de maig de 2021 a
les 18:49
Et pot interessar
-
Esports
Mor Franco Baresi, llegenda del Milà i del futbol
-
Esports
Guerra oberta entre FIFA i UEFA: els països europeus amenacen amb abandonar el Mundial
-
Esports
Laporta pateix una arrítmia i no viatja a Anglaterra amb el Barça
-
Esports
Pogačar guanya amb absoluta autoritat el Tour que va sortir de Catalunya
-
Esports
La Roja i la «prioridad nacional»
-
Esports
Adeyemi arriba amb la lliçó apresa: «Catalunya és diferent d'Espanya»
