L'Olla de Núria és una de les curses que més passions desperta al nostre país. Les més de 600 inscripcions s'esgoten en pocs minuts i centenars de corredors es queden sense poder-hi participar. Enguany l'organització, la UE Vic, s'ha empescat un original sistema per tal que 75 afortunats s'assegurin un dorsal per una prova que es disputarà el 13 de juliol.
A les vuit del matí del diumenge 9 de febrer s'anunciarà –a les web de l'Olla i de la UE Vic així com a Facebook i Twitter- el nom i les coordenades de cinc cims de Catalunya. Cada cim estarà en un massís diferent: Collserola, el Montseny, Montserrat, les Alberes, i les Muntanyes de Prades.


Les 15 primeres persones que arribin a algun d'aquests cims tindran garantida una inscripció a l'Olla de Núria-Dynafit 2014 (al mateix preu que la resta). A cada muntanya hi haurà personal de l'organització de l'Olla que prendrà nota només dels 15 primers, arribats abans de la una del migdia.
L'original manera d'assegurar-se un dorsal a l'Olla de Núria 2014
Els 15 primers que arribin diumenge a cinc cims sorpresa tindran inscripció per la cursa
ARA A PORTADA
Publicat el
06 de febrer de 2014 a
les 21:56
Et pot interessar
-
Esports
Enrique Riquelme acusa Florentino Pérez de «finançar el Barça»
-
Esports
Florentino assegura que Ayuso i Almeida faran «una normativa especial» perquè els concerts tornin al Bernabéu
-
Esports
Florentino Pérez va acusar Iberdrola i Villarejo d'intentar assassinar-lo «amb un virus o un accident»
-
Esports
Disturbis a França després de la final de la Champions: un mort, més de 400 detinguts i set policies ferits
-
Esports
«Visca el Barça i visca Catalunya»: Gordon, el nou fitxatge del Barça que parla català i és un apassionat de la lectura
-
Esports
El PSG de Luis Enrique guanya la segona Champions consecutiva davant l'Arsenal als penals
