Luis Enrique: «Afrontem aquest partit amb molta il·lusió»

Publicat el 05 de juny de 2015 a les 18:05

Luis Enrique, en la roda de premsa prèvia a la gran final. Foto: FCB


El Barça ha realitzat l'última sessió d'entrenament abans de la gran final de demà davant la Juventus. Ho ha fet amb tots els jugadors disponibles, inclòs Iniesta, i sobre la magnífica gespa de l'Olympiastadion.

Abans de l'entrenament, però, Luis Enrique, Gerard Piqué i Neymar han atès els mitjans de comunicació, en una sala de premsa plena a vessar. El tècnic blaugrana admet que la motivació que envolta la plantilla per aquest partit és màxima: "Afrontem aquest partit amb molta il·lusió i amb esperances de fer un gran partit, de ser superiors al rival i d'apropar-nos al resultat d'aquesta manera."

L'asturià no creu que la Juventus sigui un equip totalment defensiu i espera un rival que plantejarà diferents situacions de partit. "Imagino un partit en el què podem tenir més temps la pilota, en el que podem estar molt temps al camp de la Juventus. Però el rival també intentarà generar situacions i el seu estil no és tan diferent al nostre. Ens trobarem una Juve que voldrà la pilota i una Juve tancada al seu terreny. Quant temps durarà cada situació? No ho sé."

Neymar i Piqué, cauts

Tan el davanter, com el defensa blaugranes s'han mostrat molt conservadors alhora de valorar el favoritisme que pràcticament tothom adjudica al Barça. Neymar pensa que "en el futbol és difícil que hi hagi un favorit per a una final. Tots dos equips tenim jugadors de molta qualitat. En el futbol tot és possible i qualsevol pot guanyar. Nosaltres treballarem per a fer-ho tot bé i sortir campions."

Per a Piqué, "serà una gran temporada passi el que passi. Amb la Champions, quedarà per a la història, una cosa que només es va aconseguir al 2009, però amb el doblet també seria magnífica i l'haguéssim signat tots abans de començar."