[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=HvkNL5R30mY[/youtube]
El pilot d'Avià, Marc Coma, suma el seu sisè títol de Campió del Món de Ral·lis Cross-Country després d'haver assolit prou punts perquè ja ningú el pugui atrapar. Amb el triomf, que aquest dijous aconseguirà oficialment, suma aquesta victòria als títols del 2005, 2006, 2007, 2010 i 2012 del Mundial, i al liderat del Ral·li Dakar 2006, 2009, 2011 i 2014.
“Estic content. A veure si demà ho podem rematar amb la victòria del ral·li; seria magnífic”, ha afirmat després de recórrer una de les etapes més llargues del circuit Marroc. Després de guanyar el tram d'aquest dimarts, Coma era el responsable d'obrir pista, i ho ha fet sense greus errors de navegació, segons ha indicat.
El pilot de KTM ha recorregut el tram cronometrat de 302 quilòmetres amb quatre hores, 23 minuts i 13 segons, a set minuts i 13 segons de Joan Barreda, que finalment ha guanyat l'etapa. Segons Coma, “ha estat un tram extremadament dur, amb molta pedra, poca navegació i, com sempre, amb una exigència tècnica molt alta”.
La victòria del d'Avià s'ha vist reforçada pels problemes i l'abandonament de Paulo Gonçalves, el segon classificat al Mundial a 10 punts de Coma. No obstant això, el pilot berguedà desitja que no s'hagi fet mai: “Espero que estigui bé”.
La darrera etapa que correrà Coma al Ral·li del Marroc tindrà 169 quilòmetres, 113 cronometrats, i ja ho farà amb el títol a l'esquena.
ARA A PORTADA
Publicat el 08 d’octubre de 2014 a les 22:01
Et pot interessar
-
Esports Ferran Torres, operat d'urgència per una apendicitis
-
Esports El jutge processa el madridista Raúl Asencio per compartir vídeos sexuals d'una menor
-
Esports El futbolista de l'Espanyol acusat d'agressió sexual diu que la relació va ser consentida
-
Esports Un davanter de la Premier League, en coma induït després de xocar contra el pal de la porteria
-
Esports Lamine Yamal i Bojan Krkić, protagonistes de la nova samarreta de la selecció catalana
-
Esports El català ressona a l'Índia pel Clàssic: la multitud cantà l'himne del Barça