La Diputació de Barcelona col·laborarà amb el Departament d'Interior de la Generalitat amb l'establiment de mesures especials per regular l'accés al conjunt d'espais que conformen la Xarxa de Parcs Naturals i evitar desplaçaments davant les mesures excepcionals de confinament municipal per la Covid-19. Aquesta regulació es farà aquest cap de setmana als diferents punts d'accés als espais naturals, especialment al Parc Natural del Montseny i al Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i l'Obac, amb guardes dels parcs juntament amb Mossos d’Esquadra i Agents Rurals.
Per tal d'evitar situacions de mobilitat sense justificació per part de ciutadans fora del seus municipis de residència, fets que s'han produït especialment al Parc Natural del Montseny el passat cap de setmana, la Diputació de Barcelona ha elaborat un protocol d'actuació per regular els accessos. El protocol contempla la presència del personal de guàrdia dels parcs als punts d'accés als espais naturals que es veurà reforçada amb l'establiment de controls fixos per part de Mossos d'Esquadra i Agents Rurals en diferents indrets i horaris.
Més control d'accés al Parc Natural del Montseny els cap de setmana
La Diputació de Barcelona i el Departament d'Interior establiran mesures especials davant les mesures excepcionals de confinament municipal
ARA A PORTADA
Publicat el 21 de gener de 2021 a les 20:36
Et pot interessar
-
Esports
Quin 2026 esportiu ens espera?
-
Esports
Un davanter de l'Espanyol escalfa el derbi: «Prefereixo trepitjar Lamine Yamal»
-
Esports
Un jutjat de Barcelona cita Joan Laporta a declarar com a investigat per estafa
-
Esports
Lamine Yamal, Pedri, Aitana Bonmatí i Alexia Putellas en l'onze ideal de la IFFHS
-
Esports
Una exempleada del Reial Madrid relata les males arts laborals del club
-
Esports
El 2025 esportiu, en deu moments
