El conjunt d'Ernesto Valverde ha gaudit de la intensitat del seu onze de gala, amb el quartet ofensiu ben afinat: Messi, Suárez, Coutinho i Dembélé. La clau del partit ha estat el capità argentí, qui ha dirigit a plaer l'equip, el partit i els rivals.
A l'inici del partit, el Barça ha tingut certs problemes amb la sortida de la pilota i a la defensa, però els blaugranes han anat pujant la intensitat al llarg dels minuts. El PSV ha jugat molt intensament al contraatac, aprofitant els espais per trencar la línia defensiva del Barça. Els holandesos han arribat en diverses ocasions i el partit s'ha jugat molt al contraatac.
El punt d'inflexió, com sempre, ha estat Messi. Minut 32. Després d'una falta a Dembélé a la frontal de l'àrea, el capità del Barça ha col·locat una falta perfecte per batre la barrera i Zoet. Primer gol del Barça del patit i primer de Messi en Champions.
#frac1 |