Messi dona una altra Lliga al Barça

El capità blaugrana ha sortit a la segona part i ha marcat el gol decisiu per sumar el 26è campionat dels blaugranes

Publicat el 27 d’abril de 2019 a les 20:36
El Barça s'ha proclamat campió de la Lliga sense ni tan sols jugar el seu partit d'avui. Gràcies a la derrota de l'Atlètic de Madrid davant el Valladolid, els blaugranes s'alcen amb el trofeu de la temporada 2018/2019 a falta de disputar-se quatre jornades per tancar el calendari. La victòria contra el Llevant ha sentenciat el campionat de Lliga pels blaugranes, que sumen la 26a.

El conjunt de Valverde ha començat el partit amb una pressió altíssima i amb un plantejament ofensiu absolut, per sortir a guanyar l'enfrontament contra el Llevant als primers minuts. Fins a dotze xuts han fet els blaugranes, amb una pilota al travesser per part de Coutinho en un xut de falta. Els primers minuts ha estat un domini clar del Barça, que ha obligat a replegar als valencians a la defensa, tancats absolutament. Suárez ha estat el gran mossegador de l'àrea, posant en problemes a Aitor en diverses ocasions. Tot i això, han arribat al descans amb empat a zero.

La segona part ha estat marcada per una sorpresa: Messi ha sortit del túnel de vestidors preparat per jugar i capitanejant l'equip, ha estat l'abanderat per donar un impuls suplementari als blaugranes. L'astre argentí és el millor del món i ha estat l'encarregat de marcar el primer gol després d'una jugada de Dembélé. Messi ha fet un retall a l'àrea, s'ha desfet dels defensors i ha enfonsat la pilota al fons de la porteria. 
  El capità blaugrana ha revolucionat l'equip i se l'ha posat a l'esquena, portant-lo a la 26a Lliga, la vuitena en els últims 11 anys, establint una hegemonia blaugrana indiscutible. El Barça tanca el campionat per centrar-se absolutament a l'enfrontament amb el Liverpool, a l'anada de la Champions aquest 1 de maig.