Ed Johnson, un dels primers nord-americans que va jugar al Bàsquet Manresa i segur que el més destacat en la primera etapa, va morir dimarts als Estats Units a l'edat de 71 anys. Johnson va arribar al Bages la temporada 1973-74. Després d'un parèntesis d'un any, va tornar al Vell Congost els cursos 1975-76 i 1976-77.
També va jugar al Mollet i al Joventut de Badalona per completar onze anys al bàsquet català. Posteriorment, va traslladar-se a Gijón on va exercir d'entrenador al club local, tant com a primer tècnic com a assistent. Johnson és un dels responsables del procés formatiu de l'avui jugador dels Toronto Raptors Luis Scola. El 2012 va tornar al seu país d'origen on ha mort. El club farà un minut de silenci en la seva memòria, diumenge, en el partit que l'enfronta al Tenerife al Nou Congost.
Mor Ed Johnson, uns dels primers nord-americans del Bàsquet Manresa
Esports
El Nou Congost farà un minut de silenci diumenge en el partit contra el Tenerife
ARA A PORTADA
-
Política Turull celebra que el Suprem hagi quedat «desautoritzat» amb l'aval del TC a l'amnistia Oriol March
-
Societat La Sagrada Família es fa un embolic amb el futur dels edificis afectats per l'escalinata de la Glòria David Cobo
-
Societat Collboni tira endavant amb Junts i ERC la pujada (progressiva) de la taxa turística als creueristes de pas David Cobo
-
Publicat el
06 d’abril de 2016 a
les 20:06
Et pot interessar
-
Esports
Mor Ida Amelie Robsahm, corredora de muntanya d'elit, després de caure per un barranc de 10 metres
-
Esports
Un menor marroquí travessa l'estret de Gibraltar des de Ceuta amagat als baixos de l'autobús del Reial Valladolid
-
Esports
Lamine Yamal denuncia el racisme que ha patit al camp: «La gent és indirectament racista amb tu»
-
Esports
El Barça descarta Revolut com a espònsor per la nova campanya amb Luís Figo
-
Esports
Pluja de gols al Camp Nou (7-2) en un inici de temporada històric
-
Esports
Mor l'esposa de l'exentrenador del Barça Ronald Koeman
