Un aficionat ha mort en caure-li una torre de llum mentre assistia al partit entre la SD Lenense i el Lealtad de Villaviciosa al camp de futbol de Pola de Lena, a Astúries. Una altra persona ha resultat ferida i ha estat traslladada a l'hospital amb pronòstic reservat. El partit s'ha suspès.
Al voltant de les 13.30 hores, segons la informació facilitada pel 112 i per la Guàrdia Civil a Europa Press, una tanca publicitària annexa a l'estadi ha caigut al camp pel vent i s'ha emportat per davant una torre d'il·luminació.
Les primeres informacions apuntaven a diverses persones atrapades. Diversos equips de seguretat, entre ells els Bombers i la Guàrdia Civil, s'han desplaçat al camp, on han comprovat que no hi havia atrapats, però sí dos homes ferits. Tot i els intents per reanimar-lo, un ha mort. L'altre afectat ha patit policontusions i un traumatisme cranioencefàlic.
Mor en caure-li una torre de llum durant un partit de Tercera RFEF
L'element ha impactat en dos aficionats de la SD Lenense a causa del fort vent
- Imatge del partit d'aquest diumenge -
- SD Lenense
ARA A PORTADA
-
-
-
Junts i ERC exigeixen a Illa que torni a Catalunya per la pesta porcina: «Ha arribat abans l'UME» Lluís Girona Boffi
-
La hipòtesi del Govern sobre l'origen de la pesta porcina: «Un embotit o un entrepà contaminat» Redacció
-
Els ramaders confien que les mesures de bioseguretat frenin l’avenç de la pesta porcina Àlvar Llobet i Sotelo
Publicat el 13 de febrer de 2022 a les 16:23
Et pot interessar
-
Esports
Xavier Vilajoana, nou precandidat a la presidència del Barça: «El nostre Haaland és a la Masia»
-
Esports
Piqué es converteix en professor de Harvard per un dia
-
Esports
L'alcalde de Nova York es declara fan d'un futbolista català: «M'encanta»
-
Esports
El Chelsea, el club dels veterans de guerra britànics
-
Esports
Florentino Pérez posa en dubte els títols de l’època daurada del Barça
-
Esports
L'emotiva sacada inicial en el retorn del Barça al Camp Nou
