L'Espanyol continua ser aixecar cap. Aquest dissabte ha perdut al camp del Betis (1-0) i es queda amb un sol punt dels quinze possibles. De fet, en aquest inici de Lliga només ha aconseguit un empat –el cap de setmana passat amb l'Athletic Club (3-3) - i acumula quatre derrotes.
Els verd-i-blancs n'han tingut prou amb un gol de Paulao al minut 18 d'una primera part que han dominat àmpliament amb un joc molt intens. Tanmateix, a la segona, l'Espanyol s'ha tret la son de les orelles i ha fet mèrits per poder empatar el partit. Wakaso –que va acabar expulsat- i Simao van enviar dues pilotes al pal.
Ara a portada
-
Cultura Pere Lluís Font: «Els catalans tenim tendència a la servitud voluntària perquè ser lliure costa» Pep Martí i Vallverdú
-
-
Política Els Comuns, un any després del 12-M: defensors de l'habitatge amb una aritmètica a favor Sara Escalera
-
Política Junts es planteja presentar una esmena a la totalitat a la reducció de la jornada laboral al Congrés Redacció
-
Acció James Painter: «Qui nega el canvi climàtic ho fa per valors i no per falta d'informació» Eulàlia Galante Perarnau
Publicat el 22 de setembre de 2012 a les 21:02
Et pot interessar
-
Esports Flick anuncia el retorn a la titularitat d'una de les figures claus del Barça
-
Esports El Barça presenta la samarreta especial pel Clàssic de lliga i s'esgota en poques hores
-
Esports Mor Manolo el del bombo, icònic aficionat de la selecció espanyola
-
Esports Henry es desfà en elogis cap a Lamine Yamal i li demana un favor en directe: «Per al meu fill»