L'objectiu del Barça amb el Camp Nou és convertir-lo en més que un simple estadi de futbol, oferint diverses atraccions i activitats que permetin al club incrementar els beneficis anuals. Amb la data d'obertura establerta pel novembre de l'any vinent, tot i no completar-se les obres al complet fins a la temporada 2026-2027, el Barcelona busca captar l'atenció d'empreses amb fort potencial econòmic per convertir-se en un actiu clau per l'estabilitat financera de l'entitat.
Segons ha avançat el programa de Catalunya Ràdio "Tot Costa", el nou Camp Nou comptarà amb 115 llotges VIP, de les quals 20 seran Very Vip Suites i 95 seran Boxs. D'aquest total, 62 estaran destinades per empreses, que ja s'han posat a la venda, i les altres 53 per compromisos puntuals. Totes les llotges tindran una capacitat de 12 persones.
Tot i això, per ingressar diners de manera immediata el club planteja el negoci de la següent manera: aquestes 62 llotges destinades per a empreses ofereixen un contracte per 10 temporades, però per adquirir-les s'haurà de fer el pagament en dos terminis. El primer serà del 60% i s'haurà de fer el pròxim 1 de juliol, mentre que el 40% restant es farà en un segon a l'estiu del 2025.
Des del club estimen que els ingressos totals per només aquestes 62 llotges serà de 160 milions d'euros i, per tant, el club injectaria 100 milions aquest 1 de juliol que destinaria a les obres de l'estadi. Concretament, aquestes àrees VIP estaran situades en els córners i laterals de la franja entre la segona i tercera graderia i tindran un preu individual que anirà dels 88.000 euros per temporada als 290.000. Les grades de darrere les porteries comptaran amb unes altres zones VIP que no s'inclouen en aquestes xifres.