Nova presència militar a Tarragona amb motiu dels Jocs Mediterranis. Aquest dimarts, el Ministeri de Defensa ha informat que el vaixell insígnia de l'Armada espanyola atracarà al port tarragoní el pròxim 29 de juny i s'hi estarà fins al 2 de juliol.
Els dies 30 de juny i 1 de juliol estarà obert al públic i tothom qui ho desitgi podrà visitar el Juan Carlos I. El portaaeronaus es troba de trànsit a Espanya de tornada del que ha estat el seu primer desplegament internacional amb la missió de traslladar fins a Kuwait cinc helicòpters per a l'operació a l'Iraq de lluita contra el terrorisme.
Aquesta visita arriba després que la Patrulla Àguila s'exhibís pel cel tarragoní el passat 20 de maig i d'un concert al teatre Metropol ofert per la Unitat de Música de la Inspecció General de l'Exèrcit, el 15 de maig.
Nova presència militar a Tarragona amb motiu dels Jocs Mediterranis
Esports
El vaixell insígnia de l'Armada espanyola atracarà al port el pròxim 29 de juny i s'hi estarà fins al 2 de juliol
ARA A PORTADA
-
Boscos Marc Prohom, cap de Climatologia del Meteocat: «Les projeccions de calor fetes fa 10-15 anys estan quedant curtes» Arnau Urgell i Vidal | Carlos Albaladejo
-
-
Política Snooker | Dos anys de Salvador Illa: unir i servir no era tan fàcil Ferran Casas i Manresa | Bernat Surroca Albet
-
Política Com s'ho haurà de fer Salvador Illa si el PP i Vox arriben a la Moncloa? Bernat Surroca Albet
Publicat el
19 de juny de 2018 a
les 19:17
Et pot interessar
-
Esports
Araujo deixa el Barça i marxa cedit al Liverpool
-
Esports
Mor el pare de Leo Messi als 68 anys
-
Esports
Guardiola confessa per què va deixar d'entrenar: «No trobo a faltar el futbol»
-
Esports
El Barça descarta jugar al Marroc per la crisi de Ceuta
-
Esports
Infantino ofereix al Marroc acollir la final del Mundial 2030
-
Esports
Aquestes són totes les novetats arbitrals que entren en vigor al futbol espanyol aquesta temporada
