Era una de les tasques prioritàries del Barça abans del tancament del mercat de fitxatges. Paco Alcácer no vestirà la samarreta blaugrana aquesta temporada i marxa cedit al Borussia Dortmund. El club alemany pagarà 2 milions d'euros i es farà càrrec de la fitxa del davanter fins que acabi el curs futbolístic.
Tal com ha informat el club català a través d'un comunicat, el Borussia Dortmund, ex-equip d'Ousmane Dembélé, es reserva una opció de compra per 23 milions d'euros més 5 milions de variables. En aquesta operació, el Barça tindrà dret de tempteig. A més, el contracte segellat avui recull que el club blaugrana tindrà un 5% de la plusvàlua d'una hipotètica futura venda del jugador per part del Dortmund a un tercer equip.
Paco Alcácer marxa cedit al Borussia Dortmund alemany
Esports
El Barça i el jugador tanquen un acord de cessió per un any
ARA A PORTADA
-
Política Puente entoma la «desesperació» dels usuaris de Rodalies i garanteix millores: «Hi estem treballant» Bernat Surroca Albet
-
Política En català, per imperatiu legal i «pel mandat de l'1-O»: així ha recollit Comín l'acta d'eurodiputat a Madrid Oriol March
-
Política L'amnistiat Junqueras renova l'«intacte» compromís independentista des de la zona zero Lluís Girona Boffi
-
Política Bany de masses en la rebuda de l'amnistiat Lluís Puig: «L’estat espanyol ha perdut nou anys» Anna Mira Perich
-
Publicat el
28 d’agost de 2018 a
les 17:02
Et pot interessar
-
Esports
El pickleball es dispara a Catalunya i Badalona ho confirma aquest cap de setmana
-
Esports
El Barça cau amb honors al Parc dels Prínceps
-
Esports
La batalla olímpica que el Barça va guanyar al PSG
-
Esports
El Barça goleja el Betis i firma el millor inici de la història de la Lliga
-
Esports
Rafel Niubò fa podi
-
Esports
El Barça regna a «l'infern turc»
