Insòlita història la que ha protagonitzat la tenista russa, Yana Sizikova, aquesta setmana quan després de jugar un partit al torneig de Roland Garros, la policia francesa se la va endur detinguda per presumpte "corrupció esportiva i estafa en banda organitzada". Segons ha informat el diari francès Le Parisien, la jove hauria estat posada en llibertat sense càrrecs.
Les acusacions estarien vinculades al torneig de terra batuda més important del món de la temporada passada. Sizikova jugava un partit de dobles juntament amb la nord-americana Madison Brengle contra les romaneses Andreea Mitu i Patricia Maria.
Aquestes últimes van guanyar el partit per 7-6 i 6-4, un resultat que no va cridar l'atenció, però sí que ho van fer les nombroses i elevades apostes que es van fer durant el cinquè joc del segon set on la tenista russa va fer dues dobles faltes, que decidirien el partit.
Actualment, la tenista de 26 anys ocupa el número 101 del rànquing WTA. Segons la Fiscalia la investigació, oberta el mes d'octubre passat, segueix en marxa.
Perd al Roland Garros i la detenen per presumpta estafa
La tenista Yana Sizikova ha estat posada en llibertat sense càrrecs
- La tenista russa, Yana Sizikova. -
- Michal Kamaryt / CTK / TASS
ARA A PORTADA
Publicat el
06 de juny de 2021 a
les 13:50
Et pot interessar
-
Esports
«Ens veiem als jutjats»: el Barça es querellarà contra el Madrid i Florentino
-
Esports
El Barça de Flick afrontarà una tercera temporada clau
-
Esports
Florentino és mortal
-
Esports
El Reial Madrid exigeix a la UEFA que retiri títols del Barça pel cas Negreira
-
Esports
Lamine Yamal revela per què s'embena la mà als partits: «Em vaig rebentar els dits»
-
Esports
Florentino, reelegit amb un vot de càstig de més d'un terç dels socis
