Un grup de cinc periodistes britànics que pertanyen a diferents mitjans de comunicació del Regne Unit participen durant quatre dies en un viatge de premsa al Pirineu català adreçat al producte de neu amb la finalitat de conèixer l'oferta d'esquí. El viatge ha estat organitzat per la marca Pirineus, amb l'objectiu de promocionar al mercat britànic l'oferta d'esquí i les activitats complementàries a la neu del Pirineu català, com també el patrimoni cultural i la gastronomia.
El grup de periodistes es va desplaçar dijous des de Barcelona fins a l'estació d'esquí nòrdic de Lles de Cerdanya, on van fer activitats de raquetes i van practicar l'esquí de fons. També van tenir l'oportunitat de conèixer i gaudir del conjunt de l'oferta turística de la zona. Aquest grup de periodistes perllongarà la seva estada fins dilluns per diferents estacions del Pirineu català.
La periodista Catherine Murphy, freelance i especialista en esquí d'Irlanda, continua des de divendres el seu viatge per diferents estacions d'esquí del Pirineu. Fins dilluns té previst visitar Port Ainé i Baqueira Beret. Aquesta periodista, que treballa per a diferents mitjans irlandesos, publicarà els articles sobre el Pirineu al Sunday Word i a l'Iris Daily Mail, aquest darrer amb una tirada de 50.000 exemplars, amb 180.000 lectors i més de 920.000 visitants únics en l'edició online. Els altres periodistes publicaran els seus treballs al Snow Magazine, Sunday Independent, The Culture Trip i Fabulous Magazine.
Periodistes britànics visiten LLes de Cerdanya
Promocionaran al mercat britànic l'oferta d'esquí i les activitats complementàries de la neu del Pirineu català
ARA A PORTADA
-
-
El Govern mobilitzarà 3.300 milions d'euros en sis anys per accelerar les «infraestructures estratègiques» Oriol March | Bernat Surroca Albet
-
-
Espanya i Polònia festegen al Cercle davant l'«amenaça permanent» de Rússia i l'extrema dreta Pep Martí i Vallverdú
-
Les exigències de Gabriel Rufián fan aflorar les tensions al grup d'ERC al Congrés Lluís Girona Boffi
Publicat el
04 de febrer de 2018 a
les 15:23
Et pot interessar
-
Esports
Florentino assegura que Ayuso i Almeida faran «una normativa especial» perquè els concerts tornin al Bernabéu
-
Esports
Florentino Pérez va acusar Iberdrola i Villarejo d'intentar assassinar-lo «amb un virus o un accident»
-
Esports
Disturbis a França després de la final de la Champions: un mort, més de 400 detinguts i set policies ferits
-
Esports
«Visca el Barça i visca Catalunya»: Gordon, el nou fitxatge del Barça que parla català i és un apassionat de la lectura
-
Esports
El PSG de Luis Enrique guanya la segona Champions consecutiva davant l'Arsenal als penals
-
Esports
L’Estadi del Poble, l’antecessor comunista de l’actual Puskás Arena
