El jugador del Barça Gerard Piqué ha estat increpat aquest divendres per diverses persones després d'assistir al debut de la selecció espanyola a la Copa Davis de tenis. El combinat espanyol s'enfrontava a la selecció alemanya a la plaça de toros de València.
Quan abandonava el recinte, alguns seguidors l'han increpat i fins i tot han arribat a tocar-lo amb crits de "pocavergonya", "ves-te'n al teu país" o "fora d'aquí". Piqué no ha entrat a la discussió i ha marxat.
El partit ha acabat amb victòria de l'alemany Alexander Zverev, que s'ha impost a DAvid Ferrer. Piqué és un gran aficionat al tenis i de fet ha proposat un nou format de competició que substituirà la Davis. Es tracta de la Copa del Món, una competició que neix sota el paraigua de la Federació Internacional i que arrencarà a partir del 2019.
Piqué, increpat a València: «Ves-te'n al teu país!»
El jugador del Barça assistia al debut d'Espanya a la Copa Davis
ARA A PORTADA
Publicat el
06 d’abril de 2018 a
les 19:27
Et pot interessar
-
Esports
Volta Ciclista a Catalunya 2026: calendari, recorregut i afectacions al trànsit
-
Esports
Barça 1-0 Rayo Vallecano: els blaugrana, com un llamp cap a la Lliga
-
Esports
Iñaki Urdangarin obre la porta al Barça perquè el fitxi: «M'agradaria parlar amb Joan Laporta»
-
Esports
Joan Garcia, convocat amb la selecció espanyola a les portes del Mundial
-
Esports
Laporta torna a Luz de Gas de bracet de Lo Pau de Ponts: «Macarrons, macarrons...!»
-
Esports
Així són les samarretes històriques de la Jornada Retro de la Lliga
