El jugador del Barça Gerard Piqué ha estat increpat aquest divendres per diverses persones després d'assistir al debut de la selecció espanyola a la Copa Davis de tenis. El combinat espanyol s'enfrontava a la selecció alemanya a la plaça de toros de València.
Quan abandonava el recinte, alguns seguidors l'han increpat i fins i tot han arribat a tocar-lo amb crits de "pocavergonya", "ves-te'n al teu país" o "fora d'aquí". Piqué no ha entrat a la discussió i ha marxat.
El partit ha acabat amb victòria de l'alemany Alexander Zverev, que s'ha impost a DAvid Ferrer. Piqué és un gran aficionat al tenis i de fet ha proposat un nou format de competició que substituirà la Davis. Es tracta de la Copa del Món, una competició que neix sota el paraigua de la Federació Internacional i que arrencarà a partir del 2019.
Piqué, increpat a València: «Ves-te'n al teu país!»
El jugador del Barça assistia al debut d'Espanya a la Copa Davis
ARA A PORTADA
Publicat el 06 d’abril de 2018 a les 19:27
Et pot interessar
-
Esports Un futbolista de la Lliga, imputat per agressió sexual amb violència
-
Esports Instal·len un bust d'Aitana Bonmatí al Parc de la Ciutadella
-
Esports El Barça anuncia un canvi de plans en la reobertura del Camp Nou
-
Esports Jordi Alba, un dels millors socis de Messi, anuncia la seva retirada a final d'any
-
Esports L'equip ciclista d'Israel canvia de nom per «allunyar-se de la seva identitat israeliana»
-
Esports La Lliga canvia el color dels dorsals del Barça en la tercera equipació