Piqué: «Quan va arribar Luis Enrique veníem de la merda absoluta»

El blaugrana assegura que els jugadors fan costat a l'entrenador i que estan intentant superar "tots junts" la mala situació que travessa l'equip

Publicat el 20 de febrer de 2017 a les 19:15
Després de diverses setmanes de silenci i en plena crisi al Barça, Gerard Piqué ha reaparegut aquest dilluns davant els mitjans de comunicació en la inauguració d'unes pistes de pàdel a Rubí. El blaugrana ha volgut defensar Luis Enrique i ha recordat que "quan van arribar el míster veníem de la merda absoluta i amb ell van guanyar tres triplets". Així mateix ha deixat clar que l'equip fa costat a l'entrenador i que estan intentant superar "tots junts" aquesta situació.

En aquest sentit, el jugador ha reconegut que no travessen el seu "millor moment": "Fa un mes i mig que no juguem al futbol que ens agradaria jugar". Ara bé, ha remarcat que "segueixen vius en les tres competicions" i que no es rendiran.

És per això que el blaugrana ha animat els aficionats a donar suport a l'equip i a anar al Camp Nou quan juguin contra el PSG. "Que no es quedin a casa, si es perden la remuntada llavors sí que estaran fotuts".