Les votacions de la Pilota d'Or han revelat la incontestable superioritat d'Aitana Bonmatí, que va obtenir el triple de punts que la segona classificada Sam Kerr. La futbolista del FC Barcelona no ha tingut rival en aquesta edició després de guanyar la Champions i el Mundial, i ha estat reconeguda com la millor jugadora dels dos tornejos.
Per això, la de Sant Pere de Ribes va aconseguir un total de 266 punts. La segona al rànquing, l'australiana Sam Kerr (Chelsea) només en va obtenir 87. Amb 49 punts la segueixen a la llista les blaugrana Salma Paralluelo, tercera, i Fridolina Rolfö, quarta.
[noticiadiari]2/261623[/noticiadiari]
En categoria masculina, Leo Messi es va imposar per 105 punts d'avantatge a Erling Haaland. L'argentí va obtenir 462 punts i va ser el més votat per 68 dels 100 periodistes membres del jurat. El davanter del Manchester City, per part seva, ha sumat 357 punts, mentre que Kylian Mbappé ha estat tercer amb 270 punts.
[plantillavirals]
Revelen els resultats de la votació de la Pilota d'Or
Aitana Bonmatí va arrasar les seves contrincants i Leo Messi es va imposar a Erling Haaland amb 105 punts d'avantatge
- Aitana Bonmatí recull la seva primera Pilota d'Or -
- FCB
ARA A PORTADA
-
-
La crisi al PSOE sacseja la Moncloa: Yolanda Díaz exigeix a Sánchez un «canvi profund» al govern espanyol Redacció
-
L'UCO escorcolla organismes vinculats a Hisenda i Transició Ecològica pel cas de Leire Díez Redacció
-
-
Es pot escapar un virus del laboratori? L'IRTA-CReSA nega que les obres ho hagin facilitat Arnau Urgell i Vidal
Publicat el 04 de novembre de 2023 a les 16:40
Et pot interessar
-
Esports
Laporta declara pel cas Negreira i diu que el Barça guanyava sense ajuda arbitral
-
Esports
Ferran Torres comparteix la seva teràpia psicològica: «Veig el terapeuta cada setmana»
-
Esports
El Barça debutarà a la Copa del Rei a Castella - la Manxa amb un duel inèdit
-
Esports
Sabates jueves, bombes aliades i creus gammades nazis: així era l’Eintracht durant el Tercer Reich
-
Esports
Mor Enzo Badenes, pilot valencià de 17 anys, en un accident durant un entrenament
-
Esports
Carlos Grangel, creador de la mascota del Barça: «Volem fer una pel·lícula de la CAT»
