La presentació de la primera equipació del Barça per a la pròxima temporada ha estat tot un èxit. En un vídeo molt especial, el club ha volgut mostrar als seus socis i simpatitzants la que serà la samarreta en el 125è aniversari del Futbol Club Barcelona. Segueix una línia molt concreta, que recorda la de l'any del centenari i el primer triplet -amb Pep Guardiola com a entrenador de l'equip masculí-. Ara bé, la carta de presentació de l'equipació, el vídeo, amaga molts secrets i protagonistes.
Un bon grapat de llegendes del Barça, siguin de futbol o de bàsquet, apareixen en les imatges. Ronaldinho, Carles Puyol, Hristo Stoichkov, Andrés Iniesta, Ronald Koeman, Luis Enrique, Pep Guardiola... Una barreja entre imatges de recurs de partits transcendentals de la història blaugrana, amb altres imatges actuals gravades precisament per a l'anunci. Apareix Gerard Piqué aixecant la mà en el famós 5 a 0 contra el Reial Madrid i fins i tot Pau Gasol, parlant amb Stoichkov i Alejandro Balde. També el famós gol de Johan Cruyff volant pels aires.
La sorpresa ha estat l'aparició de la dibuixant Pilarín Bayés, que reivindica el "joc atractiu" del Barça. "Hi ha una cosa que m'agrada, del Barça. Ha de jugar maco", afirma amb un somriure, abans que apareguin les gralles i els castellers. Una altra gran imatge és veure Cubarsí, Araujo i Lewandowski compartint una llesca de pa amb tomàquet a les instal·lacions esportives de Can Barça.
De la plantilla actual, del masculí i del femení, apareixen Raphinha, Lamine Yamal, Alejandro Balde, Gavi, Pedri, Fermín, Pau Cubarsí i Robert Lewandowski. En el cas del primer equip femení, apareixen Aitana Bonmatí, Alexia Putellas, Maria León i Sandra Paralluelo, entre d'altres per a les imatges de recurs.
Com serà la samarreta
El club ha explicat que la nova equipació "s'inspira en les arrels, la trajectòria i el llegat" de l'entitat. Concretament, està dividida en dues úniques franges blaugrana mentre que l'escut se situa a la part central. Un altre dels elements que destaca és que la publicitat de Spotify perd el nom de la marca i només es manté el logo, per sota de l'escut.
Després de mesos de tensions, finalment Nike es manté com a fabricant. Per altra banda, també es manté la marca Ambilight TV a la màniga de l’equipació del primer equip masculí, i Bimbo a la del femení. A més, també segueix incorporant el logo d’UNHCR/ACNUR sota el número del dorsal.