"El Camp Nou ha arribat al final de la seva vida útil". Ho ha dit Elena Fort, vicepresidenta del Futbol Club Barcelona, en el marc de l'Assemblea General Ordinària que el club ha celebrat aquest diumenge. I és que el Camp Nou ha quedat "obsolet".
Fort ha remarcat que amb l'actual camp no es pot acollir cap "gran esdeveniment, ni final de Champions, ni Mundial...". Per què? Accessos antics, amb només 15 ascensors i cap escala mecànica, accessos d'evacuació poc eficients i tecnologia "obsoleta". "La restauració no pot tenir forn i a cada partit hi ha una persona que ha d'estar a la caixa dels ploms", ha denunciat Fort mentre remarcava que l'estadi no té "capacitat electrònica".
[noticiadiari]2/225734[/noticiadiari]
Aquestes paraules de Fort se sumen a les notícies que ja s'han conegut els últims dies. Excrements, nius i greus problemes d'higiene. El Camp Nou va patir greus condicions d'insalubritat a les seves graderies l'any 2013. I, encara més: la temporada 18-19, el Barça va jugar 21 partits amb risc per al públic pels desperfectes de l'estadi.
Però no només el Camp Nou requereix millores urgents. Fort també ha anunciat que "el Palau Blaugrana no compleix la normativa europea i a cada partit paguem multa". Així, s'enceta l'època que culminarà amb l'Espai Barça que la junta ha presentat durant l'assemblea d'aquest diumenge.
Sense forns i amb vigilants per si cauen els ploms: el deplorable estat del Camp Nou
Esports
La junta directiva anuncia el "final de la vida útil" de l'estadi mentre presenta el nou Espai Barça
- El Camp Nou, durant un mosaic -
- FCB
ARA A PORTADA
Publicat el
17 d’octubre de 2021 a
les 18:40
Et pot interessar
-
Esports
El Barça arrasa el Feyenoord en la primera jornada de Champions
-
Esports
Portuari, proletari i popular: les tres «P» que defineixen el Feyenoord
-
Esports
El Barça referma el seu compromís històric amb el català: «Ser blaugrana és identitat i llengua»
-
Esports
Traca blaugrana a Mestalla: el Barça apallissa el València i consolida el lideratge
-
Esports
Marc Casadó protagonitza la nova campanya de Parlem: «Portaré amb mi la meva terra i la meva gent»
-
Esports
Les víctimes del vídeo sexual perdonen Raúl Asencio davant el jutge i queda exculpat
