El Barcelona ha començat la Lliga de la millor manera possible, amb una golejada 6-2 i hat trick de Suárez. Les nombroses baixes del conjunt blaugrana Mascherano, Mathieu, Iniesta, Ter Stegen estan lesionats; Rafinha i Neymar als Jocs Olímpics i André Gomes arrossega una sanció de la temporada passada, no han impedit que l'equip de Luis Enrique dominés el partit.
El primer de marcar ha estat Arda Turan el minut cinc de la primera part, 10 minuts més tard Rubén Castro ha empatat pel Real Betis. Ha estat l'únic moment que ha semblat que el Barcelona podria patir. ha estat el minut 37 quan Messi ha desempatat amb una gran jugada. Suárez ha sentenciat el minut 42.
El Barça ha anat el descans amb un confortable 3-1.La primera part ha estat molt controlada pel Barcelona amb una posició del 71 % , de fet l'equip només ha perdut la pilota 11 vegades.
La segona part el Barça no ha tingut rival i ha dominat el partit amb comoditat. Messi ha estat el gran protagonista dels dos primers gols d'aquesta meitat, el minut 56 una passada seva ha permès a Suárez entrar el 4-1 i tan sols dos minuts més tard, ell mateix ha fet un gol. A menys de 10 minuts pel final i amb el partit ja decidit, Suárez ha aconseguit el hat trick amb un gol de falta. El Betis ha escurçat les distàncies a cinc minuts pel final amb un gol de Rubén Carlos.
A part de Messi i Suárez, un dels protagonistes del partit ha estat un Claudio Bravo que ha disputat, segurament, el seu últim partit coma Blaugrana. L'afició ha cridat diverses vegades demanant-li que es quedés.
Suárez dirigeix la primera golejada de la temporada, 6-2
Turan i Suárez també han marcat un Betis que s'ha desfet la segona part | Ruben Carlos ha fet els dos gols de l'honor
ARA A PORTADA
Publicat el
20 d’agost de 2016 a
les 17:50
Et pot interessar
-
Esports
Eleccions al Barça (2): un club hipotecat pel nou estadi
-
Esports
El Newcastle, el rival del Barça als vuitens de final de la Champions
-
Esports
Els àrbitres catalans de futbol sala a la vaga: farts de rebre agressions
-
Esports
Denuncien Joan Laporta per blanqueig de capitals en plena campanya electoral
-
Esports
Eleccions al Barça (1): en mans de Hansi Flick, Lamine Yamal i Pedri
-
Esports
Quantes medalles han guanyat els esportistes catalans als Jocs Olímpics d'Hivern?
