Aquest dimecres una allau ha sorprès tres esquiadors a Naut Aran, a la Vall d'Aran, mentre esquiaven fora de les pistes d'esquí de Baqueira Beret. Els Pompièrs d'Aran, el Grup de Recolzament d'Actuacions Especials (GRAE) dels Bombers de la Generalitat, i una unitat de muntanya dels Mossos d'Esquadra han participat en el rescat.
Els tres esquiadors han estat evacuats en helicòpter cap a l'Hospital de Vielha. Dos d'ells han estat atesos per ferides lleus i un tercer, que hauria quedat atrapat per l'allau, presentava ferides greus i ha estat evacuat des d'allà en helicòpter medicalitzat a l'Hospital Arnau de Vilanova de Lleida
Els Bombers de la Generalitat han informat que han rebut l'avís a les 12:46h del migdia per l'allau a la zona del Tub de la Llança.
Tres esquiadors ferits a la Vall d'Aran per una allau
Una de les víctimes ha estat traslladada a l'Hospital Arnau de Vilanova de Lleida amb ferides greus
ARA A PORTADA
Publicat el
07 de febrer de 2019 a
les 06:06
Et pot interessar
-
Societat USTEC insta CCOO i UGT a «no continuar d'esquena al col·lectiu» educatiu
-
Societat
El jove mexicà que s'examinarà del B1 de català: «No soc cap geni dels idiomes, només ho he intentat»
-
Societat
L'autobús es dispara com a alternativa a Rodalies
-
Societat
Rescaten tres joves que feien pàdel surf a la platja de Malgrat de Mar
-
Societat
El director de la presó de Puig de les Basses renuncia al càrrec després de tres suïcids de presos
-
Societat
«Contra el feixisme, sindicalisme»: milers de treballadors reclamen «pau, sostre i salari» a Barcelona per l'1-M
