Aquest dimecres una allau ha sorprès tres esquiadors a Naut Aran, a la Vall d'Aran, mentre esquiaven fora de les pistes d'esquí de Baqueira Beret. Els Pompièrs d'Aran, el Grup de Recolzament d'Actuacions Especials (GRAE) dels Bombers de la Generalitat, i una unitat de muntanya dels Mossos d'Esquadra han participat en el rescat.
Els tres esquiadors han estat evacuats en helicòpter cap a l'Hospital de Vielha. Dos d'ells han estat atesos per ferides lleus i un tercer, que hauria quedat atrapat per l'allau, presentava ferides greus i ha estat evacuat des d'allà en helicòpter medicalitzat a l'Hospital Arnau de Vilanova de Lleida
Els Bombers de la Generalitat han informat que han rebut l'avís a les 12:46h del migdia per l'allau a la zona del Tub de la Llança.
Tres esquiadors ferits a la Vall d'Aran per una allau
Societat
Una de les víctimes ha estat traslladada a l'Hospital Arnau de Vilanova de Lleida amb ferides greus
ARA A PORTADA
Publicat el
07 de febrer de 2019 a
les 06:06
Et pot interessar
-
Societat
Gran manifestació a Palma contra el turisme massiu
-
Societat
La saturació a les pensions per allotjar gent sense llar a Barcelona s'enquista: per què encallen les solucions?
-
Societat
Mor el menor ferit crític en l'accident múltiple de Mataró
-
Societat
Les vies per contrarestar els efectes el districte únic universitari en medicina
-
Societat
L'incendi del País Valencià continua fora de control: més de 4.300 hectàrees cremades i 16.000 evacuats
-
Societat
«Al bar som tots del barri i vivim l’estiu lluny de la platja i el turisme»
