El millor del Granada-Barça d'aquesta nit de dimarts, el resultat. Els de Guardiola han guanyat 0-1 a Los Cármenes amb la llei del mínim esforç i s'han endut els tres punts cap a casa.
Xavi, de falta, ha estat l'autor de l'únic gol. Avui el Barça ha estat espès, sobretot a la segona part, on el rival només ha volgut evitar la golejada. Avui potser s'ha vist certa saturació mental i preocupa la lesió que ha patit Pedro.
Són partits estranys que s'han d'afrontar en un període concret de la temporada i el Barça ha resolt amb solvència, atès que el resultat en cap moment ha perillat.
Tres puntets més, i cap a casa (0-1)
Ara a portada
-
-
Política Illa garanteix que els Mossos no deixaran desatès cap poble ni ciutat: «No hi haurà impunitat» Bernat Surroca Albet
-
Societat El Tarzan romà: d'implicar el papa Francesc en ocupacions de pisos a visitar la Casa Orsola David Cobo
-
Política Una absència sonada: per què Sánchez no serà al funeral del papa Francesc? Tania Tapia Díaz
-
Publicat el 25 d’octubre de 2011 a les 19:26
Et pot interessar
-
Esports El Madrid incendia la final de Copa: boicot a tots els actes previs al partit
-
Esports Allau de crítiques a «Sport» per demanar als avis d'un jugador del Barça que parlin en castellà
-
Esports L'àrbitre de la final de Copa del Rei plora en directe per les pressions de Reial Madrid TV
-
Esports Així acabaran el Barça, l'Espanyol i el Girona a la Lliga, segons el superordinador