El mateix guionista que va escriure el Girona-Murcia de la passada temporada ha firmat el desenvolupament del Barça B-Girona d’aquest dissabte. El final ha tingut poc a veure amb el principi del matx. Els primers quaranta-cinc minuts els homes de Luis Enrique havien dominat el joc tot i que els blanc-i-vermells es mostraven segurs en defensa i neutralitzaven el possible perill blaugrana en els darrers metres. El Girona, excepte un cop de cap de Dani Tortolero, no havia posat en perill la porteria de Masip. Pel costat blaugrana Nolito es mostrava com l’home més perillós.
La segona part va començar amb una bona intervenció de Santamaría. El porter navarrès del Girona va fer una gran aturada en resposta a un xut de Rochina. En els primers minuts del segon temps ja es podia veure que el control del joc no seria tan clar pel Barça sino que el Girona començava a prendre la iniciativa.
Quan faltaven vint minuts pel final del partit, Tortolero enviava la pilota al fons de la xarxa en aprofitar una falta llançada per Jandro. El miler de gironins presents al Miniestadi esclataven d’alegria en veure el 0 a 1. Però quan semblava que els tres punts eren al sac dels blanc-i-vermells Jonathan Soriano va ensorrar els ànims de l’equip de Montilivi aconseguint l’empat en el minut 93.
Però tot seguit, Despotovic saltava al camp en el minut 95 en substitució de Peragón. En la primera i única pilota que va tenir temps de tocar, el jugador serbi va llançar un xut creuat que va batre Masip.
ARA A PORTADA
Publicat el 09 de gener de 2011 a les 12:31
Et pot interessar
-
Esports La directiva del Barça torna a avalar per poder inscriure els nous fitxatges
-
Esports El jugador andalús rebutjat pel Nàstic justifica els comentaris catalanòfobs: «A Andalusia són una expressió normal»
-
Esports Ter Stegen tanca la crisi amb el Barça davant de l’afició: «Hem de mirar cap endavant»
-
Esports El Barça de Flick torna a escena: què s'espera de la nova temporada?
-
Esports A Gamper, en reconeixement i homenatge
-
Esports Ter Stegen signa l'informe mèdic i el Barça li retorna la capitania