La Dark Polar Race ja està encarant la recta final. Amb les últimes places disponibles, i amb la confirmació de noms com els d'Abdelkadous Mouj, Gerard Morales, Adrià Duarri, Eric Moya, Dani Parés, Eduard Baquer, Eric Diaz, Manu Vilaseca, Laura Prat, Sheila Avilés o Ernest Ausiró, espera convertir-se en un absolut espectacle competitiu a l'estació d'esquí de La Molina.
Aquesta prova, que se celebrarà el proper 11 de març, serà l'última de la Copa Catalana d'snowrunning, que aprofundirà i permetrà als corredors experimentar sobre la disciplina de córrer sobre la neu, aprofitant el moment del dia en què es comença a pondre el sol i s'ha d'engegar el frontal durant els últims quilòmetres abans de creuar la meta. En aquesta cursa, NacióMuntanya serà el mitjà oficial.
La Dark Polar Race tindrà 10,5 quilòmetres i 560 metres de desnivell positiu, combinant neu trepitjada amb zones més verges. Això fa que la sensació dels corredors sigui totalment diferent de l'habitual, convertint la cursa en una lluita contra sí mateixos, que començarà i finalitzarà a la Pista Llarga de l'estació d'esquí. Els interessats en formalitzar les últimes inscripcions encara ho poden fer a la web de l'esdeveniment.
Últimes places disponibles a la Dark Polar Race, l'última prova de la Copa Catalana d'Snowrunning
La cursa de 10,5 quilòmetres sobre la neu es disputarà el proper 11 de març a l'estació d'esquí de La Molina
Publicat el 08 de març de 2017 a les 21:07
Et pot interessar
-
Esports
Lamine Yamal guanya el premi Laureus al millor esportista jove de l'any
-
Esports
El diari «Marca» reclama expulsar de la Copa del Rei els equips que xiulin l'himne
-
Esports
La Federació Espanyola sanciona l'Espanyol amb el tancament parcial de l'estadi
-
Esports
El Sant Andreu fa història i «torna» a la Primera Federació
-
Esports
El Cornellà de Messi ja té més seguidors que l’Espanyol
-
Esports
Forta xiulada a l’himne d’Espanya a la final de la Copa del Rei
