Aquest passat octubre, el manresà Bernat Bernabeu, culminava un repte personal iniciat deu mesos abans: pujar el Collbaix 365 vegades, una per cada dia de l'any. Però la xifra i l'objectiu van quedar superats abans d'acabar el 2021, i per aquest motiu es va iniciar un nou repte: assolir les 500 pujades.
Dit i fet, després de més de 295 hores, 1.441 quilometres i 112.000 metres de desnivell positiu, l'últim dia de l'any, després de 52 collbaixos seguits, va arribar el mig miler d'ascensions. Una xifra que ja ha entrat en procés de ser considerat rècord mundial.
Bernabeu assegura que l'objectiu inicial era un repte assumible, però que un cop decidit a arribar al mig miler, veia que el temps se li tirava a sobre. És per això que en dos dies va pujar-hi una cinquantena llarga de vegades. Fins i tot va fer nit als peus de la muntanya bagenca.
Un cop assolit el rècord, l'esportista emplaça a tothom que vulgui a sumar-se al repte #365collbaixos i publicar-ho a les xarxes.
Un corredor completa 500 ascensions al Collbaix en un any
Bernat Bernabeu, l'autor de la gesta, treballa per oficialitzar-la com a rècord mundial
ARA A PORTADA
-
Sílvia Orriols, pel camí de perdre la subvenció més gran de la història de Ripoll Lluís Girona Boffi | Arnau Urgell i Vidal
-
Una antiga fàbrica que explica dues dècades de política municipal a Ripoll Arnau Urgell i Vidal | Lluís Girona Boffi
-
-
El govern espanyol posa una nova unitat i més gent a fer «manteniment preventiu» a Rodalies Redacció
-
Els sindicats ferroviaris surten de la reunió amb Puente amb la voluntat de mantenir la vaga Redacció
Publicat el
16 de gener de 2022 a
les 17:09
Et pot interessar
-
Esports
L'àrbitre gairebé celebra un gol de l'Albacete contra el Barça?
-
Esports
Lamine Yamal i la mare que el va parir
-
Esports
Barcelona inicia els tràmits per acollir al Camp Nou la final de la Champions de 2029
-
Esports
Djokovic és immortal
-
Esports
El Benfica de Mourinho i Trubin, l'escull del Madrid als setzens de final de la Champions
-
Esports
El Barça fa rècord de catalans a la Champions
