La selecció espanyola masculina de waterpolo és campiona del món. Després d'una final contra Hongria molt ajustada, l'equip espanyol ha guanyat el mundial per quart cop a la història, aquesta vegada a Singapur. Set dels jugadors són catalans del Club Natació Atlètic-Barceloneta i el Club Natació Sabadell. El gol que ha definit el guanyador ha sigut del capità Felipe Perrone. L'hispanobrasiler, que també és del Barceloneta, ha posat fi avui a la seva carrera amb aquesta gran victòria.
L'equip de David Martín ha derrotat Hongria en una remuntada per 15-13 i s'ha proclamat així campió del món amb un equip que està format per set catalans. Unai Aguirre (Barcelona), Unai Biel (Barcelona), Biel Gomila (Mallorca), Álvaro Granados (Terrassa), Bernat Sanahuja (Terrassa) i Roger Tahull (Barcelona) són del Club Natació Atlètic-Barceloneta. I, pel que fa al setè dels campions, Fran Valera forma part del Club Natació Sabadell.
La final del Campionat del Món de Waterpolo s'ha disputat aquest dijous al migdia (hora espanyola) a Singapur. L'inici del joc ha arrencat a favor de l'equip espanyol amb els gols de Sanahuja. Hongria ha girat el marcador al tercer temps i Espanya ha aconseguit remuntar gràcies al gol final del llegendari Perrone, que avui s'ha acomiadat dels mundials.
És el quart or que s'emporta Espanya, després dels de Perth (1998), Fukuoka (2001) i Budapest (2022).