Un home de 66 anys ha mort aquest matí després de precipitar-se accidentalment a prop del refugi de Coma de Vaca de Queralbs, al Ripollès. Tal com explica Bombers, estava fent una ruta per la zona amb altres tres familiars.
Quan han arribat els Bombers, la víctima estava inconscient amb aturada cardiorespiratòria i li han iniciat les maniobres RCP. El personal sanitari no ha pogut salvar-li la vida.
Els Bombers han estat alertats a les 12.14 hores i fins al lloc dels fets s'hi han desplaçat amb l'helicòpter de rescat efectius del Grup d'Actuacions Especials (GRAE) dels Bombers de la Generalitat amb personal mèdic del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM).
Mossos, que també s'ha desplaçat fins al lloc dels fets, s'ha fet càrrec de la investigació i les diligències judicials pertinents.
Un home mor en precipitar-se a prop del refugi de Coma de Vaca
Esports
Quan els equips d'emergència han arribat estava inconscient, però no han pogut salvar-li la vida
ARA A PORTADA
-
Societat Educació va mantenir un criteri alt d'exclusió d'alumnes que hauria millorat el resultat de PISA Gerard Mira
-
Societat La síndica també colla Educació pel fiasco de les PISA amb una actuació d'ofici Gerard Mira
-
Societat Espanya mobilitza l'exèrcit després d'acordar amb el Marroc el retorn dels migrants que han entrat en tromba a Ceuta Gerard Mira | Eloi Martí
-
-
Publicat el
04 de març de 2022 a
les 19:24
Et pot interessar
-
Esports
Guerra oberta entre FIFA i UEFA: els països europeus amenacen amb abandonar el Mundial
-
Esports
Laporta pateix una arrítmia i no viatja a Anglaterra amb el Barça
-
Esports
Pogačar guanya amb absoluta autoritat el Tour que va sortir de Catalunya
-
Esports
La Roja i la «prioridad nacional»
-
Esports
Adeyemi arriba amb la lliçó apresa: «Catalunya és diferent d'Espanya»
-
Esports
El Barça fitxa Karim Adeyemi, un nou soldat per a Hansi Flick
