L'atleta bagenca Meritxell Soler ha pujat al tercer esglaó del podi de la Mitja Marató d'Hamburg que s'ha disputat aquest diumenge. L'esportista de l'Avinent Manresa ha estat l'única de les cinc primeres de la prova que no era d'origen kenià.
Amb una temperatura de 22 °C i sobre un circuit exigent, Soler ha sabut gestionar bé l'esforç, regular bé el ritme de la prova, en què després de córrer bona part del trajecte en quarta posició, al quilòmetre 17 ha atrapat la keniana Janet Ruguru, i l'ha deixat enrere en el tram final, per entrar tercera a meta.
Soler ha aturat el cronòmetre en 1 h 11′ 56″, en el seu camí de preparació per participar en la marató del Mundial de Budapest. La cursa ha estat guanyada per l'atleta israeliana d'origen kenià Lona Salpeter amb 1 h 10′ 05″. Segona ha estat la keniana Naom Jebet a un sol segon. Darrere de la bagenca, Janet Ruguru ha fet 1 h 12′ 19″, i cinquena ha estat la també keniana Sylvia Medugu amb 1 h 14′ 49″.
[plantillavirals]
Una catalana triomfa a la Mitja Marató d'Hamburg en un podi monopolitzat per Kènia
Meritxell Soler, atleta de l'Avinent Manresa, ha finalitzat tercera la prova en què, excepte ella, les cinc primeres han estat originàries del país africà
ARA A PORTADA
-
«El PSC té l'obligació de collar el govern de l'Estat per la delegació de l'IRPF» Bernat Surroca Albet
-
-
Rull demana «celeritat» per resoldre els casos contra quatre diputats per presumptes discursos d'odi Redacció
-
-
Israel crida a «boicotejar» el Mobile World Congress després de les acusacions de Pedro Sánchez Redacció
Publicat el 25 de juny de 2023 a les 14:25
Et pot interessar
-
Esports La final de la Champions de 2027 ja té camp... i el Barça el coneix bé
-
Esports Hansi Flick fitxa un exjugador del Barça pel seu cos tècnic
-
Esports El Barça-València es jugarà finalment a l'estadi Johan Cruyff
-
Esports Les protestes per Palestina tornen a aturar una etapa de La Vuelta
-
Esports L'Israel-Premier Tech, un equip al servei de l’estratègia diplomàtica de Netanyahu
-
Esports Kosovo denuncia la Federació Espanyola de Futbol per no reconèixer el país