[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=W1MEKGHcInM[/youtube]
Ona Carbonell i Gemma Mengual no s'ha mossegat la llengua després que Anna Tarrés, la seva exentrenadora, les hagi criticat a elles i a la selecció espanyola de natació sincronitzada.
“Ona Carbonell ha mirat per ella, per a ella i amb ella”, ha expressat Tarrés assenyalant la nedadora per l’eliminació de l’equip espanyol, que no quedava fora d’un olímpic des de Sidney 2000. Ha criticat a més, el president de la federació, Fernando Carpena, la directora tècnica, Ana Montero, i Esther Jaumà, seleccionadora actual.
"Tots els comentaris que ha fet són causats per sentiments de ràbia, frustració i rancor. M'entren per una orella i em surten per l'altre", ha apuntat Mengual, tot afegint que els valors de Tarrés no coincideix amb els seus. "Està degustant la venjança. Per això ho diu, escup verí", ha conclòs"
Per la seva banda, Carbonell ha negat haver-se "esborrat", tal com ha afirmat la seva exentrenadora, i ha sentenciat: "Estem aquí per construir, no per destruir".
VÃDEO Dures declaracions de Gemma Mengual i Ona Carbonell contra Tarrés
Les nadadores critiquen les paraules de l'exseleccionadora espanyola de natació sincronitzada
Ara a portada
Publicat el 08 de març de 2016 a les 21:35
Et pot interessar
-
Esports La inesperada nova aventura de Víctor Valdés com a entrenador
-
Esports Insults homòfobs contra el jugador del Barça, Héctor Fort, arran d’una foto amb una activista LGTBI
-
Esports Les obres avancen i l'Spotify Camp Nou incorpora el seu element més reconeixible
-
Esports La UEFA planteja un canvi per a les eliminatòries de Champions