VÃDEO Erik Merino i Laura Gómez guanyen la Sailfish Berga
Esports
Prop de 600 corredors han disputat la prova
ARA A PORTADA
-
Política L'última palanca de Conde-Pumpido per no ajornar més del compte l'amnistia Bernat Surroca Albet
-
-
Política Els nens del procés tornen als carrers: «És el nostre moment, s'ha acabat el pessimisme» Lluís Girona Boffi | Bernat Castanyer Colomer
-
Política Sánchez fa gestos a Illa amb el finançament i atia la confrontació amb PP i Vox Bernat Surroca Albet
-
Política Feijóo promet fronteres més dures i recuperar el «prestigi del passaport» per pescar vots a Catalunya Bernat Surroca Albet
Publicat el
19 de setembre de 2016 a
les 19:52
Erik Merino, en la categoria masculina, i Laura Gómez, en la femenina han estat aquest diumenge els triatletes més ràpids de la Sailfish Half Triatló que s'ha disputat al Berguedà. D'entre els prop de 600 participants que finalment han nedat, pedalat i corregut, Merino ha estat el triatleta guanyador absolut, amb un temps de poc més de quatre hores, tot i que per sota del temps rècord de la prova, que se situa en tres hores, 51 minuts i 2 segons0.
Des de Merino, el més ràpid ha estat Josep Viñolas Cruañas, amb 4:01:10. Albert Reig l'ha seguit amb 4:12:49. Pel que fa a Gómez ha creuat la meta amb un tems de 4:35:13, per sobre d'Ester Hernàndez, que ha arribat a la meta tres minuts després, seguida d'Aida Fàbraga amb 4:44:09.
Et pot interessar
-
Esports
Lamine Yamal denuncia el racisme que ha patit al camp: «La gent és indirectament racista amb tu»
-
Esports
El Barça descarta Revolut com a espònsor per la nova campanya amb Luís Figo
-
Esports
Pluja de gols al Camp Nou (7-2) en un inici de temporada històric
-
Esports
Mor l'esposa de l'exentrenador del Barça Ronald Koeman
-
Esports
La crisi de Ceuta arriba al Reial Madrid: Mbappé i Vinícius es neguen a lluir la samarreta de suport
-
Esports
La UEFA atorga la final de la Champions al Camp Nou
