[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=UygjbmvHoAc[/youtube]
Un Espai Trail és un espai pensat per facilitar la pràctica del senderisme o del trail running als aficionats a aquests esports, i això és el que s’ha creat a Campdevànol, al Ripollès, amb la col•laboració amb l’Ajuntament de la localitat. Cada Espai Trail té una varietat de circuits per córrer i caminar, una teranyina de senders amb diferents nivells de dificultat que tenen una població com a nexe i centre neuràlgic.
En el cas de Campdevànol, es tracta d’un espai ideal per la pràctica dels esports a la muntanya, amb un indret envoltat de muntanyes que superen els 2.000 metres i, partint sempre dels 720 metres d’altura de la localitat, es poden descobrir paratges ideals per caminar, córrer, fer BTT o bicicleta de carretera. S’hi poden trobar opcions per a tots els nivells, del més exigent al més bàsic, per anar-hi sol o en família.
En el vídeo, Joan Llordella, del BUFF Pro Team, Jordi Martín, subcampió del món de curses de muntanya l’any 2002 i Maria Sau, regidora de Turisme i Joventut de l’Ajuntament de Campdevànol, expliquen les diferents opcions que aquest nou espai posa a disposició. A la seva web, s’hi poden trobar en detall tots els circuits que es poden fer a la zona, amb més de 1.000km pensats per treure el màxim profit dels senders i carreteres de l’entorn.
VÃDEO Un nou Espai Trail, a la localitat de Campdevànol
En aquesta zona del Ripollès hi ha disponibles circuits de trail, BTT o ciclisme en ruta
ARA A PORTADA
-
Les excel·lents previsions per als bolets reobren el debat sobre la massificació del bosc Pere Fontanals | Arnau Urgell i Vidal
-
-
Illa i Pradales fan pinya perquè l'oficialitat del català i el basc a Europa «sigui una realitat» Redacció
-
-
ERC activa el rellotge perquè el PSOE avali la delegació de l'IRPF a la Generalitat Lluís Girona Boffi
Publicat el 24 de juliol de 2016 a les 22:45
Et pot interessar
-
Esports El Barça - PSG de Champions es jugarà a Montjuïc
-
Esports Dues aparicions de Rashford treuen les castanyes del foc al Barça en l'estrena a la Champions
-
Esports Aquest any, sí? El Barça arrenca la Champions sense Lamine Yamal
-
Esports Raúl Asencio haurà d'anar a judici per la difusió sense consentiment de vídeos amb contingut sexual
-
Esports Rosell i Bartomeu neguen haver subornat per guanyar: «Amb Messi i Piqué no havíem de pagar»
-
Esports Newcastle: futbol, cervesa i classe obrera