Contra pronòstic, Sebastian Vettel, de Red Bull, ha guanyat amb autoritat l'últim gran premi de la temporada, a Abu Dabi. Això, combinat amb un desastrós setè lloc de Fernando Alonso li ha proporcionat el títol de campió del món. Amb 23 anys, el més jove de tota la història de la Fórmula 1.
El català Jaume Alguersuari (Toro Rosso) ha acabat el novena posició, així que ha puntuat per tercera vegada en aquesta primera temporada com a pilot de la màxima categoria.
ARA A PORTADA
-
El PSOE assumeix que l'acord de finançament anirà a principis de 2026 i porta al límit els pressupostos d'Illa Bernat Surroca Albet
-
-
L'aval de l'advocat de la UE obre camí amb l'amnistia però no desarma del tot Marchena Bernat Surroca Albet
-
-
El judici al fiscal general, vist per a sentència: «No hi ha proves que acreditin la filtració» Lluís Girona Boffi
Publicat el 14 de novembre de 2010 a les 15:14
Et pot interessar
-
Esports
Un jugador del Barça, la gran sorpresa de la convocatòria pel Catalunya-Palestina
-
Esports
Laporta estén la mà a Messi, però avisa: «El Barça està per sobre de qualsevol jugador i president»
-
Esports
L'entrevista a Messi, en deu frases: «M'imaginava jugant tota la vida a Barcelona»
-
Esports
La selecció espanyola desconvoca Lamine Yamal després que el Barça li faci un tractament per la pubàlgia
-
Esports
Un retorn factible? L'estat de la relació entre Messi i el Barça
-
Esports
Messi trepitja el Camp Nou: «Tant de bo algun dia pugui tornar»
