Coronar amb banderes estelades els cims de tota la geografia catalana és la iniciativa que un grup de joves està promovent pel proper diumenge 8 de setembre amb l'objectiu "d'escalfar motors" de cara a la Diada de l'Onze de Setembre.
Dos dels impulsors del projecte "Estelades al cim", Xavier Clotet i Oriol Ríos, han explicat a l'Agència Catalana de Notícies que amb aquesta ascensió volen reivindicar les muntanyes en el mapa de les aspiracions pel dret a decidir a partir d'un tàndem que ja fa dècades que es mou: el sentiment de país i l'excursionisme.
La idea és que els participants comparteixin les fotografies dels cims a la web del projecte i a la xarxa i també albirar, amb els tradicionals binocles, les altres estelades.
Estelades a 400 cims
Política
Iniciativa de dos joves per hissar banderes independentistes el diumenge 8 de setembre
ARA A PORTADA
-
-
Societat El Govern argumenta que no es va enviar l'ES-Alert perquè el nivell d’alerta «no estava justificat» Neus Climent / Agències
-
Acció Per què no s'ha enviat una alerta als mòbils per les pluges torrencials al Camp de Tarragona? Neus Climent
-
Societat Set ferits i carrers inundats: els efectes de les pluges al Baix Penedès i al Tarragonès Neus Climent / Agències
-
Publicat el
23 d’agost de 2013 a
les 09:27
Et pot interessar
-
Política
Junqueras confirma per l'11S: «La pluja em va fer fora l'any passat»
-
Política
La lliçó de Junqueras: de les derrotes a la fórmula ancestral
-
Política
Radiografia d'un «estat paral·lel»: tenen futur els Països Catalans?
-
Política
Estira-i-arronsa entre PSOE i PP pels menors migrants a Ceuta sota la mirada d'Europa
-
Política
El govern espanyol desallotja els migrants de la platja de Ceuta i habilita nous espais d'acollida
-
Política
La diplomàcia aeroportuària d'Illa s'encalla a Tòquio
