Familiars i amics de les persones en presó preventiva per les protestes contra la sentència de l'1-O n'han demanat la "llibertat immediata", l'arxivament de "totes les causes" i l"aturada de la repressió".
Ho han reclamat en un manifest conjunt que s'ha llegit aquest dissabte a la plaça del Rei de Barcelona, a la mateixa hora en què també tenien lloc actes similars a Lleida, Tarragona i Girona.
En el manifest denuncien que el "poble català i d'arreu de l'Estat" ha rebut una "repressió furibunda" per part d'unes institucions que tenen l'objectiu d'"atemorir" i "silenciar qualsevol tipus de reivindicació".
Paula, una de les detingudes en les protestes i en presó preventiva a Wad-Ras fins fa uns dies, ha demanat no "romantitzar cap empresonament": "La presó t'anul·la com a persona i t'aïlla de l'entorn".
Familiars dels empresonats pels aldarulls en demanen la llibertat i l'arxiu de la causa
Política
Paula, una de les detingues tancada de forma preventiva a Wad-Ras fins fa uns dies, demana no "romantitzar cap empresonament"
ARA A PORTADA
-
-
Política El govern espanyol apuja el to contra el Marroc i demana que investigui la crisi a Ceuta Bernat Surroca Albet
-
Política La Fiscalia Anticorrupció investiga irregularitats en ajuts de la DGAIA per a joves extutelats Marc Orts i Cussó
-
Societat El camí cap a la simplificació de 210 tràmits: cinc gestions que ja són més senzilles Lluís Girona Boffi
-
Política Junts s'incorpora al Partit Demòcrata Europeu per reconnectar amb la família liberal Lluís Girona Boffi
Publicat el
02 de novembre de 2019 a
les 14:05
Et pot interessar
-
Política
Eusebi Campdepadrós, exsecretari de la mesa del Parlament, deixa Junts després de ser amnistiat
-
Política
Von der Leyen defensa «enfortir» les fronteres en els punts crítics després de la crisi de Ceuta
-
Política
L'Audiència Nacional vol saber si l'entrada de migrants a Ceuta va ser una «acció concertada»
-
Política
Malestar al govern espanyol per la reacció europea a la crisi de Ceuta: «No han estat a l'altura»
-
Política
Les famílies, dic de contenció davant dels embats del PP i Vox a la llengua als Països Catalans
-
Política
Operació per blindar la pluralitat del Congrés abans de la tempesta ultra
