La Federació Nacional d'Indústries Làcties (Fenil) ha anunciat que atura l'activitat des d'aquest dijous a conseqüència de la vaga de transports. En un comunicat, la patronal indica que es veu "abocada" a aquesta decisió perquè arran de l'aturada dels darrers tres dies s'ha "interromput" el subministrament dels elements necessaris per elaborar els productes i el trasllat del producte acabat a les cadenes de distribució.
A més, la patronal alerta que l'aturada suposa suspendre la recollida de la llet a les explotacions ramaderes a partir de demà i "posa en risc" l'abastiment de productes "bàsics" per a l'alimentació, com ara llet, iogurts o formatge. Fenil considera que aquest "panorama" és el resultat del "desemparament i la impotència" dels transportistes davant l'actuació dels "mal anomenats piquets" que han "bloquejat la seva activitat".
Fenil ha subratllat que només es revertirà aquesta decisió si es garanteix el dret a la mobilitat i la seguretat dels transportistes que no han secundat la vaga, i s'eviten "conflictes d'ordre públic" a les carreteres, circumstància "conjugable" amb el respecte del dret de vaga.
Possible desabastiment de productes lactis «bàsics» per la vaga de transports
La patronal alerta que l'aturada suposa suspendre la recollida de llet a les explotacions ramaderes
ARA A PORTADA
Publicat el 17 de març de 2022 a les 11:50
Et pot interessar
-
Societat Tossa de Mar no donarà noves llicències per a comerços d'estètica, fundes de mòbil i basars
-
Societat Els propietaris dels establiments del Port de la Selva gestionats pel matrimoni mort en recuperen la possessió
-
Societat Les ajudes al lloguer exclouen una de cada quatre noves llars de Girona
-
Societat Girona impulsa un projecte d’aules de natura a tres barris de la ciutat
-
Societat Apareixen unes pintades contra Israel a la façana del centre jueu de Girona
-
Societat El destí dels restaurants del Port de la Selva després del suïcidi, en mans del nou propietari