La Costa Brava, a la samarreta del Girona FC

La Diputació aportarà 160.000 euros com a patrocini, en un conveni vigent fins el 30 de juliol.

  • 576_1296678358gfc | Diputació de Girona -
Publicat el 02 de febrer de 2011 a les 21:25


La Diputació de Girona, el Patronat de Turisme Costa Brava Girona i el Girona Futbol Club col·laboren per al foment de la pràctica esportiva del futbol i suport a l’alta competició per a la temporada 2010-2011 i per la difusió de la marques turístiques Costa Brava i Pirineu de Girona.
 
El president de la Diputació de Girona i del Patronat de Turisme Costa Brava Girona, Enric Vilert, i el president del Girona FC, Ramon Vilaró, acorden la col·laboració per un import global de 160.000 euros i vincula ambdues entitats fins el 30 de juliol de 2011.
 
En la presentació de l’acord de col·laboració que ha tingut lloc aquest migdia a la Diputació de Girona, Enric Vilert, president de la Diputació de Girona i del Patronat de Turisme Costa Brava Girona, ha destacat <<la generositat del Girona FC per voler promocionar la marca Costa Brava per tots els camps de la segona divisió A>>. Vilert ha afegit que a través d’aquest patrocini se sumen sinèrgies i que reafirma la vinculació entre esport i turisme. Narcís Casassa, vicepresident i diputat de Cooperació Municipal i Esports de la Diputació de Girona, en relació a l’acord de col·laboració ha manifestat que <<és un projecte que supera les parets de la ciutat i que passa a ser de la demarcació>>. Finalment, el president del Girona Futbol Club, Ramon Vilaró, ha expressat <<és un orgull i una satisfacció poder lluir aquesta marca a la samarreta del Girona>>.
 
La Diputació de Girona col·labora en el projecte esportiu del Girona Futbol Club que inclou tant el futbol base com el primer equip. El programa d’ajut és fa extensiu a xerrades i col·loquis de qualsevol altra activitat dirigida a l’ensenyament d’aquest esport i a fomentar els valors de l’esport de competició i la seva pràctica a través de la participació d’entrenadors i jugadors. El programa també preveu la participació en campus i escoles de futbol de les comarques gironines.
 
En virtut d’aquest acord, el Patronat de Turisme Costa Brava Girona participa en el projecte fent difusió de les marques turístiques Costa Brava i Pirineu de Girona amb l’aplicació del logotip “G! Costa Brava” en la samarreta de l’equipament esportiu dels jugadors del primer equip. Així mateix, es visualitzaran les marques en diversos suports publicitaris –tanques al camp– i, també, s’organitzaran accions promocionals conjuntament amb el club dirigides als seguidors dels equips visitants.
Entre les accions programades previstes hi ha la coordinació de possibles accions promocionals a les ciutats on el primer equip del Girona FC jugui els seus partit com a visitant, l’oferiment de productes promocionals i gastronòmics a les llotges VIP dels equips que visiti el club i el lliurament de materials informatius, de divulgació i objectes promocionals.
També, el Patronat de Turisme facilitarà al club els contactes d’empreses turístiques i agències de viatge receptives gironines per poder organitzar paquets turístics o activitats pels seguidors dels equips visitants, i  donarà suport tècnic per l’edició del calendari esportiu del Girona Futbol Club on la temàtica de fons seran les destinacions turístiques de les comarques gironines.
 
Per la seva banda, el Girona Futbol Club incorporarà un banner del portal oficial de l’oferta turística de la Costa Brava i el Pirineu de Girona gestionat pel Patronat en el web oficial del club.

El Patronat de Turisme i el Girona Futbol Club  utilitzaran totes les sinèrgies possibles en temes de publicitat i presència de marca amb l’objectiu de projectar turísticament les comarques gironines.

Aquest acord reforça les actuacions promocionals que el Patronat de Turisme realitza en diferents destins de l’Estat espanyol, un mercat turístic de proximitat que és considerat com un mercat prioritari.
 
La Diputació de Girona dóna suport a les entitats esportives per a la promoció i potenciació de l’esport base, així com a aquelles iniciatives esportives que serveixen de referent al conjunt de les comarques, i que faciliten aquest treball de promoció.